סערת הילד בכלוב

המשפחה טוענת: "הילד שהיה בכלוב, מופרע ולא מבין כלום"

לטענת המשפחה, הילד לא היה נעול בכלוב וכי מדובר בכלוב של תוכי שמת והילדים משחקים בכלוב באופן קבוע. האם עדיין נתונה במעצר (חדשות בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הכלוב בו שהה הילד (צילום: דוברות המשטרה)

לאחר הסערה אתמול (שני), עם מציאתו של פעוט כלוא בתוך כלוב ברזל בביתו, דודתה של האם החשודה, טוענת בראיון עם אסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בכאן רשת ב, כי הילד שהושם בכלוב "ממש מופרע ולא מבין כלום" והאם הייתה צריכה לעלות לתלות כביסה והוא הושם שם לשחק בלבד.

לטענתה, שאר הילדים היו סביבו, והוא היה בכלוב עם משחקים לכמה דקות בלבד כשהכלוב אינו נעול ושאר הילדים משחקים לצדו 'מחבואים'. לטענתה, הילדים אינם מוזנחים ונמצאים כרגע אצלה והרווחה לא מצאה שום סימני אלימות על גופם.

היא הסבירה, כי מדובר בכלוב של תוכי שמת והכלוב שלו נותר בדירה והילדים משחקים בו באופן קבוע. הדודה סתרה את עצמה בראיון כשטענה לאחר מכן שהפעוט שם כיסא ועלה לשם לבדו, זאת למרות שבתחילה טענה שהאם הניחה אותו שם כשיצאה לתלות את הכביסה.

לטענת הדודה, בניגוד לטענת המשטרה לא נמצאו סמים בדירה אלא רק בקומה אחרת של המבנה. "היא לא משתמשת בסמים", טוענת האחות, שאמרה כי אחייניתה מתמודדת עם בעל עבריין שמתעלל בה והיא מגדלת את ילדיה במסירות רבה.

כזכור, שוטרים שביצעו אתמול חיפוש סמים יזום במתחם מגורים בחיפה, מצאו את התינוק, כבן שנה וארבעה חודשים, כשהוא כלוא בכלוב ברזל גדול. בקומת הכניסה של המתחם שבו בוצע החיפוש מתגוררים ההורים וששת ילדיהם. האם, בת 35 תושבת חיפה, נעצרה במקום, הובאה לחקירה ונכלאה. אב המשפחה עצור בימים האחרונים בחשד למעורבות באירוע ירי בנצרת.

קצין אח"מ של תחנת חיפה, רפ"ק יוסי אטיאס אמר: "מדובר באחד המקרים החמורים והקשים בהם נתקלתי, מדובר בתינוק אשר הושאר לבדו בכלוב ברזל סגור שגודלו לא עולה על חצי מטר ללא יכולת לצאת מהמקום. השוטרים חילצו את התינוק ועצרו את האם, המשטרה בשת"פ עם גורמי רווחה של עיריית חיפה ביצעו פעולות חרום לצורך דאגה מיידית לשאר ילדי המשפחה שהיו במקום , אנו רואים בחומרה כל פגיעה בחסרי ישע ונפעל ביד קשה בטיפול במקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר