"בתקיפות ובכוח"

גורמים אלימים בשכונה הירושלמית: תשביתו מחר את העסקים או שתתקלו ביד קשה

מאות קבלנים ופועלים תושבי ג'אבל מוכבר קיבלו הודעת אזהרה: אם לא תשביתו מחר את העסקים בירושלים - נפעל נגדכם בתקיפות ובכוח. צפויים שיבושים (חדשות)

איצלה קצבורג | כיכר השבת |
כוח מג"ב בג'אבל מוכבר (צילום: הדס פרוש/פלאש 90)

חשש משיבושים בירושלים: תושבי השכונה המזרח-ירושלמית ג'אבל מוכבר קיבלו הודעה ובה הם מתבקשים להשתתף בהשבתה הכללית שהוכרזה בשכונה בתגובה להרס המבנים הבלתי חוקיים בשכונה לצד הכוונה להרוס 12 מבנים נוספים בטווח הזמן הקרוב.

מי שהכריז על השביתה הוא ארגון העונה לשם "חמולות ערב אל-סוואהרה". בהודעה שהופצה מטעמם נכתב: "הו בני עמנו המוצבים על אדמת אל-קודס אל-שריף. הו בני ההר האיתן. שלטונות הכיבוש מסתכלים עלינו מלמעלה. ההחלטות ה-לא צודקות שלהם שהולכות עם 'הראטש בקיר' לא דואגות לאף אחד".

הארגון הוסיף להסית: "הם הורסים בתים. ילדים ונשים נעקרים מביתם לשטח פתוח. היום הורסים את הבתים כאן - מחר הורסים שם! כשכל זה בגלל החלטה שקיבל אחד הפרחחים של השלטון הכובש בירושלים".

כאן מגיעה ההודעה על השבתת העסקים לצד האיום המפורש כלפי מי שיפר אותה: "בהתאם לכך, חמולות אל-סוואהרה ותנועות הנוער בעיירה ג'אבל מוכבר מזמינות אתכם לשביתה כללית מחר, יום שלישי, בתאריך 31/01/2023. השביתה כוללת את כל תחומי החיים למעט מרכזים רפואיים, בתי מרקחת ושאר עסקים מהתחום הרפואי".

"השביתה כוללת עובדים" מדגישים מארגני השביתה. "בעלי מאפיות, חנויות, מסעדות ובתי ספר - הכל ישבות. אף אדם לא ייצא לעבודה מחר". יוזמי השביתה מדגישים: "מי שיפר את השביתה ולא יעמוד בה - יטופל בתקיפות ובכוח. לא נאפשר הריסתו של בית נוסף בעירנו".

עובדים רבים תושבי ג'אבל-מוכבר הודיעו למעסיקים כי הם ייאלצו להיעדר מחר מהעבודה בשל החשש לחייהם. גם קבלנים רבים הודיעו למעסיקיהם כי בשל מגורי חלק בלתי מבוטל מהעובדים בשכונה הירושלמית, הם ייאלצו לעכב את עבודות הבניה ביום אחד לפחות.

גם נהגי אוטובוס רבים צפויים להיעדר מחר מהעבודה בירושלים וגורמים בעיר מתריעים כי קיים חשש ממשי למחסור מנסיעות הסדירות בעיר.

מודעת השביתה שהופצה לקבלנים ופועלים תושבי ג'אבל מוכבר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר