הסוף לסחבת?

בן גביר איים לסגור את האגף לרישוי כלי ירייה

17 אלף בקשות לכלי ירייה ממתינות אך אנשי האגף מסרבים לעבוד יותר מ-14 שעות שבועיות. השר הממונה, איתמר בן גביר דרש מהפקידים לעבוד הרבה יותר ולא, האגף ייסגר (בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים הבוקר (שלישי) דיון דחוף עם מנהלי האגף לרישוי כלי ירייה במשרדו, בניסיון למצוא פתרון ולזרז את מתן הרישיונות לנשק לנוכח גל הטרור. כעת ממתינים 17 אלף אזרחים שהגישו בקשות לראיון עם פקידי הרישוי.

נציגי האגף טענו שאין ביכולתם לעמוד בדרישות שיאפשרו את זירוז התהליכים, ובתגובה השר קטע את הישיבה והודיע שאם לא יימצא פתרון לסוגייה עד מחר בבוקר הוא יסגור את האגף.

נציגי האגף, בדומה לעובדי מדינה רבים מאז תקופת הקורונה, מקבלים קהל בצורה חלקית מאד, כשרוב השבוע הם כלל לא עובדים מול קהל והתורים מתנהלים דרך האינטרנט בצורה מרווחת ולא יעילה בעליל. כיום שעות הפעילות באגף הן 4 שעות בלבד ביום, בהם מקבלים 3 אנשים בשעה בלבד לראיון שאמור לקחת 5 דקות. כיום, קבלת הקהל מתקיימת למשך 4 שעות בימים ראשון, שלישי וחמישי ושעתיים ביום שני - 14 שעות שבועיות בלבד

השר בן גביר דרש מנציגי האגף להרחיב את שעות העבודה ליום עבודה מלא ולקבל לפחות שמונה אנשים בשעה, במקום שלושה, אך נציגי האגף טענו כי הם לא יכולים לעשות זאת.

על פי הדיווח של משה נוסבאום בN12, בתגובה, השר קטע את הישיבה והודיע שאם לא יימצא פתרון עד מחר בבוקר הוא יסגור את האגף. לדברי גורמים שנכחו בישיבה, בן גביר אמר לאנשי האגף: "אנחנו במצב חירום וחייבים לשחרר את צוואר הבקבוק. אנחנו חייבים להגן על הילדים שלנו ולתת לאזרחים את האפשרות להגן על עצמו. אם האגף לא יודע לספק נשקים למי שמורשים לשאת אותם - נסגור אותו ונפתח רשות שיודעת לתת מענה לאזרחים".

בן גביר ציין בישיבה: "הפיגוע בנווה יעקב הסתיים בתוצאה כה טרגית היות ולא היו אזרחים עם נשק, אך מאידך, הפיגוע יום למוחרת בעיר דוד הסתיים ללא אבדות רק משום שהאזרחים במקום נשאו נשק וחתרו למגע עם המחבל".

מלשכת השר בן גביר נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "איננו מתייחסים לנאמר בפגישות סגורות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר