"מתווה בוסו"

האם הח"כ החרדי יצליח לנצח את האלימות נגד רופאים?

יו"ר ועדת הבריאות חה"כ אוריאל בוסו הציג בוועדת הבריאות של הכנסת את התכנית למיגור תופעת האלימות כלפי צוותי הרפואה בישראל (חדשות בארץ)

יו"ר ועדת הבריאות חה"כ אוריאל בוסו הציג הבוקר (רביעי) בוועדת הבריאות של הכנסת את התכנית למיגור תופעת האלימות כלפי צוותי הרפואה בישראל. "אנחנו נהיה חומה ומגן עבור צוותי הרפואה בישראל".

בוסו אמר בדיון: "מהדיון הזה נצא עם החלטות ברורות שיביאו פיתרון מהשורש למצב הקיצוני שמתרחש. אמו נהיה חומה ומגן לאותם צוותים שעושים עבודת קודש, דמם לא יופקר".

עוד ציין ח"כ בוסו: "הדיון הזה הוא גם המקום להודות לכל הצוותים שעושים עבודת קודש. בל נשכח שהם אלו שעומדים בחזית בתקופות הקשות ביותר בהם עמדה מדינת ישראל, איבוד עשתונות תוך אלימות פיזית או מילולית אסור שתקרה בכלל וודאי שלא במשמרת שלנו".

המתווה כולל את הצעדים הבאים: קידום הצע"ח להחמרת ענישה כלפי תקיפת רופאים. בנוסף, קידום הצע"ח להטלת קנסות מינהליים במקרי אלימות והפרות סדר במוסדות הרפואיים. צעד נוסף במתווה, הגדרתם של שירות מערך הביטחון בענף הרפואה, כעבודה מועדפת מה שלא מוגדר כיום ומייצר קושי משמעותי בגיוס כח אדם בתחום.

בנוסף הכריז יו''ר הוועדה על הקמת שולחן עגול משותף לוועדה יחד עם משרד הבריאות, הביטחון הלאומי, משרד העבודה, משרד המשפטים, משרד האוצר וקופות החולים כדי לקדם ולבחון סל כלים ומענים נוספים למניעת אלימות כלפי צוותי הרפואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר