צפו בתיעוד

כתב אישום נגד אנרכיסט שניסה לחטוף אקדח של מתיישב

הפרקליטות הגישה כתב אישום על תקיפה נגד פעיל שמאל קיצוני אשר ניסה לחטוף את אקדחו של בעל חווה יהודי בבקעת הירדן לפני כשבועיים (חדשות בארץ)

(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

הפרקליטות הגישה כתב אישום בבית משפט השלום בירושלים כנגד פעיל השמאל הקיצוני גיל אלכסנדר אשר תועד לפני כשבועיים כשהוא מנסה לחטוף את נשקו של בעל חווה יהודי הסמוכה ליישוב חמרה בבקעת הירדן. כתב האישום מייחס לאלכסנדר תקיפה סתם והחזקת נשק שלא כדין.

כתב האישום מתאר את הפרובוקציה אותה ביצע פעיל השמאל: "המתלונן מתגורר בחווה הנמצאת צפונית לחמרה, בצפון הבקעה. הנאשם הגיע למקום כדי ללוות רועי צאן מקומיים בזמן רעיית הצאן. ביום 27.1.23 הגיע המתלונן לגבעה במקום במטרה לשוחח עם רועה הצאן ולבקש שלא ירעה במקום .באותן הנסיבות הנאשם חסם באמצעות שני מקלות הליכה את המתלונן ולא אפשר את המשך הליכתו במקום. בנוסף, דחף הנאשם את המתלונן מספר פעמים. או אז אחז המתלונן באחד המקלות שהחזיק הנאשם ומשך אותו מידו ואז חבק הנאשם את המתלונן כשידיו אותות במקל".

"בהמשך למתואר לעיל, תקף הנאשם את המתלונן תוך שדחף אותו ומשך את האקדח מכיסו הימני האחורי, כתוצאה מכך ומהתנגדות המתלונן, האקדח נפל על הרצפה והמתלונן מיד הרים אותו, והתרחק מהמקום. במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדן ובניגוד להסכמתו כמו כן במעשיו ניסה הנאשם להחזיק נשק שלא כדין".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את בעל החווה מסר לאחר הגשת כתב האישום: "מדובר בחציית קו אדום המעיד על הכוונות והסכנה בפעילות אותם אנרכיסטים. אנו מקווים שהדין ימוצה עם הנאשם וכך גם עם כל פעיל שיפעל באלימות כלפי חלוצי ההתיישבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר