הכביש לבית שמש

יידויי האבנים על תושבי ביתר: צה"ל עצר שמונה מבוקשים

במהלך הלילה כוח גדול של צה"ל עצר שמונה מבוקשים ערביים, החשודים בהשלכת בקבוקי תבערה ויידוי אבנים לעבר ישראלים הנוסעים בכביש המוביל לביתר עילית ולבית שמש (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
פעילות צה"ל, הלילה (צילום: דובר צה"ל)

יידוי האבנים של ערבים סמוך לביתר עילית: במהלך הלילה (רביעי) התקיים מבצע מעצרים בכפרים בעיבדייה, חוסאן ובעיר בית לחם. המבצע, נערך בהובלת חטיבת עציון ובמסגרתו נעצרו 8 מבוקשים.

בכפר חוסאן, הסמוך לעיר החרדית ביתר עילית, עצרו הכוחות שישה מבוקשים החשודים ביידוי אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכביש המוביל מגוש עציון לביתר עילית ולבית שמש.

מעצר החשודים נעשה על ידי לוחמי השריון של גדוד 82 - הפועלים בשטח בשיתוף פעולה עם המודיעין. "מדובר בהמשך ישיר למאמץ הכללי של כוחות צה"ל לאפשר חיים רגועים ובטוחים לתושבי האזור כולו", נמסר מדובר צה"ל.

רועי מירון, סגן מפקד הפלוגה הפועלת בגזרת חוסאן, מספר: "לאחר תקופה בה לוחמי ומפקדי הפלוגה פעלו סביב השעון וביצעו הונאות טקטיות ואיסוף מודיעיני, שמנו את ידינו על המפגעים אשר ביצעו את המעשים הנ"ל. נמשיך לפעול על פי רוחנו- חתירה למגע, דבקות במשימה וחתירה לניצחון. נמצה את הדין עם כל אחד אשר מאיים על בטחון תושבי ישראל".

סרן אמיר שיבלי, קצין הגששים של החטיבה סיפר אחרי המבצע: "אנחנו עושים כל מה שאנו יכולים כדי שהתושבים והאנשים הנוסעים בצירים, יחיו כמו שצריך, גששי חטיבת עציון ערוכים לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר