מחריד, אך צפוי

שנים מתריעים בשער: אמש המחדל התרחש ובנס נמנע פיגוע

מפחיד אך לא מפתיע: שנים שפועלים פלסטינים נוסעים באוטובוסים בעיר ביתר יחד עם תושבים יהודים • רה"ע ביתר במכתב לשרת התחבורה: "פעלי למיגור התופעה" (חדשות)

ארי טננבוים | כיכר השבת |
ביטחון בעיר ביתר (צילום: ארכיון כיכר)

זה היה עניין של זמן עד שזה יקרה ולצערנו זה קרה אמש (חמישי). בחסדי שמיים נמנע פיגוע כאשר מטען נפץ נמצא באוטובוס ברחוב בן זכאי בעיר ביתר עילית.

על אף שיש בעיר כוחות ביטחון גדולים, המקרה הזה, עצוב ומפחיד, היה צפוי. מדי יום נכנסים בשערי העיר עשרות פועלים פלסטינים בתוך האוטובוסים של התחבורה הציבורית.

כבר שנים שתושבי העיר מתריעים על בעיות וסכנות שעלולות לצוץ, אך אין מי שיקשיב.

"בכל יום אני חוזר מהתלמוד תורה עם עשרות עמך ישראל", מספר מלמד הגר בביתר ומלמד בירושלים בשיחה לכיכר השבת, "בתחנה בגילה עולים פועלים ונדחפים איתנו. לעולם אין לדעת מה יכול להיות איתם ואיזה קריזה יחטוף מישהו. זה מפחיד ומוזר שלא מטפלים בזה".

נהג קווים עצר לחבריו ליד הכפר חוסאן סמוך לביתר >>

אומנם בשעות העומס עולה מאבטח בכניסה לעיר ומוריד את הפועלים בכניסה, שם הם הולכים לכפר הסמוך חוסאן לדרכם, אך לא תמיד יש פיקוח על הפועלים.

מקודם יותר היום שלח ראש העיר מאיר רובנשטיין מכתב לשרת התחבורה תחת הכותרת: "בעיה בטיחותית חמורה בתחבורה הציבורית". במכתב מזהיר ראש העיר מפני פועלים שעולים לאוטובוסים ומתחמקים מהבידוק הבטחוני של צה"ל במחסומים בכניסה לעיר.

ראש העיר חותם את המכתב בבקשה למיגור התופעה במיידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר