חופשה מסוג אחר

הכירו: סדנת א-מחייה - מנוחה לגוף, ריענון לנפש

החיים רוצים ואתם מחפשים להתרענן? הכירו את החופשה בשביל הגוף ובשביל הנשמה • חמישה ימים של חילוץ עצמות וכלים שיסייעו לכם להמשיך את החופשה בבית • וגם: איך הכל התחיל? (בריאות)

(צילום: יח"צ)

"מה, חלף שבוע?", למי מאיתנו זה לא קורה לפעמים. ככה, בלי שאנחנו שמים לב הימים עוברים, השבועות חולפים והחיים מתחמקים לנו בין הידיים.

מתי לאחרונה חיינו את היום כמו שהוא באמת? מתי לאחרונה נתנו לנפש את מה שהיא באמת צריכה? שלא לדבר על הגוף שלא באמת מקבל את מה שהוא צריך...

הגיע הזמן לעשות 'סטופ'. אבל לא עוד עצור של חופשה חלולה וללא מטרה, אם כבר חופשה – אז בואו לעשות אותה ברמה גבוה, כזאת שטרם הכרתם.

הרשו לנו להציג בפניכם את "א-מחייה", חופשות עם סדנאות לגוף ולנפש. ראו הוזהרתם! אתם תצאו אחרת לגמרי מאיך שנכנסתם.

הנופש הינו חמישה ימים של איכות, הרחק ממרוץ החיים המטורף על מנת לתת לעצמך מנוחה, איזון וחידוש כוחות. סדנת בריאות לגוף ותורת החסידות לנפש.

כחלק מהסדנא ובכל ימי הנופש יוגשו ארוחות בוקר מזינות

בנופש יתקיימו הרצאות וסדנאות ממיטב המרצים והמורים המובילים בתחום הבריאות והתזונה. מובילת הסדנא היא דבורה בר-אל, מחלוצת הטבעונות בארץ. מדריכה לאורח חיים בריא. מעבירה תהליכי ריפוי והחלמה באמונה ובבטחון. הוסמכה ע"י חלוץ ההיגיינה הטבעית בישראל ד"ר יוסף רזון. מייסדת "בית רפאל- ירושלים". ההדרכה של דבורה סייעה כבר למאות לצאת ממצבי לחץ נפשי, לחץ דם גבוה, סכרת ועוד. בין המרצים האורחים: הרב יובל אשרוב, מומחה לרפואת הגוף והנפש, תזונה ואמונה.

הרב יובל אשרוב, מומחה לרפואת הגוף והנפש יטול חלק בסדנאות

כחלק מהסדנא ובכל ימי הנופש יוגשו ארוחות בוקר מזינות, שיעורי תנועה ונשימות, מנוחה, טיולים בטבע, שיעורי חסידות ואפשרויות נוספות לטיפולים שונים.

גם אתה רוצה חופשה לגוף וריענון לנשמה? חייג כעת: 0528967701 או לחץ כאן >>>

את היום מתחילים בתפילה והתעמלות מודרכת, ארוחת בוקר, וממשיכים עם שיעורים, טיפולים שונים, והרצאות מרתקות. הרבה זמן חופשי, וגם כמובן ארוחות מלאות בצהריים ובערב. הכל בפיקוח בריאותי ומזין, וכמובן בכשרות מהדרין בהשגחת רב העיר צפת הרב ביסטריצקי שליט"א.

מידי ערב, אחרי ארוחת ערב ותפילת ערבית, אחרי הטיולים וההרצאות, תתקיים התוועדות חסידית שמחה ומיוחדת, או שיעור מעניין מאחד מטובי המרצים החסידיים בישראל.

מטרת העל של הסדנא היא לנוח ממרוץ החיים, ללמוד ולהתנסות באורח חיים בריא ולנסות לראות אפשר להמשיך את החופשה המיוחדת הזאת - גם בבית.

יוזם הסדנא עמי פייקובסקי בשיחה לכיכר השבת: "גרתי בלוס אנג'לס כשלושים ושש שנים. הייתי שם על כדורי לחץ לדם. כאשר הגעתי לרב יובל הוא לימד אותי מה נכון לעשות על מנת לא לחיות בלחץ ומני אז, כאשר חזרתי לארץ, אני כבר כעשור בלי כדורים.

"הרעיון לסדנא התחיל משני חברים טובים, גבירים גדולים, שרציתי להראות להם איך נכון לחיות בריא וללא לחצים. לערב שסיכמנו להיפגש היו אמורים להגיע ארבעה זוגות ובפועל הגיעו ארבעים. ככה קמה הסדנא ומפעם לפעם היא צוברת פופולריות רבה יותר".

נותרו חדרים אחרונים לסדנא הנוכחית כאשר מיד לאחר מכן תחל ההרשמה לסדנא הבאה.

הנפש הייחודי יתקיים בין התאריכים ט"ו עד י"ט סיון תשפ"ג במלון אל ים, שולמית 1, נתניה.

מחפש חופשה עם נשמה? לסגירת חופשה ולפרטים נוספים חייג כעת: 0528967701 או לחץ כאן >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר