קייטנה ללא עלות

הבשורה לאלפי הורים וילדים בירושלים

גם השנה תתקיים תכנית 'בית הספר והגנים של החופש הגדול' במגזר החרדי לכיתות א'-ג' ובגני הילדים • הזדרזו להירשם! (חדשות)

מסגרת המשכית ורציפה של תכנית הלימודים (צילום: Corinna Kern/Flash90)

התכנית המצליחה שמספקת תעסוקה ערכות לילדי העיר ממשיכה גם השנה ^ ראש העיר משה ליאון: "אנו שמחים על כך שאלפי הורים וילדים יוכלו למצוא כאן פתרון חינוכי מקצועי ויעיל חוויתי וממלא עבורם לימי החופש הגדול" ^ הרישום החל בימים אלו! הזדרזו להירשם!

בית הספר של החופש הגדול: גם השנה עיריית ירושלים ומשרד החינוך יפעילו את קייטנת הקיץ של החופש הגדול בבתי הספר והגנים במגזר החרדי, עבור הגנים והכיתות א' - ג'. התכנית "בית הספר והגנים של החופש הגדול" תתקיים בימי א-ה, בין התאריכים יג' בתמוז עד ב' באב (ללא צום י'ז בתמוז) בין השעות 08:00 ל13:00 בבתי הספר, ובין 08:00 ל13:30 בגני הילדים.

יצוין כי בשנים שעברו אלפי הורים וילדים נהנו מהתכנית שמבוצעת מידי שנה באמצעות עמותת "לביא" בירושלים, ומאפשרת לילדים להמשיך בשגרה החינוכית והחברתית למרות היותם בימי החופש הגדול, כאשר הילדים הועשרו בתכניות העשרה חינוכיות ומרתקות. הפעילות מסובסדת ללא עלות הורים.

הרישום להשתתפות בחופשת הקיץ של החופש הגדול בבתי הספר והגנים - נפתח בימים אלו ויימשך עד לסוף השבוע הבא (כז' סיוון - 16 ליוני). יצוין כי ארוחת הבוקר הינה באחריות ההורים, כמו כן, ניתן להירשם גם לצהרון בתוספת תשלום.

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "מדובר בשירות חינוכי חשוב שניתן לתלמידי הכיתות הנמוכות בבתי הספר והגנים במגזר החרדי ומדובר בצורך שהגיע מהשטח כאשר ההורים חיפשו פתרונות תעסוקתיים לילדים הקטנים. התוצאות של השנים שעברו הוכיחו את הצורך להפעיל את התכנית גם בחופש הגדול בשנה הקרובה ואנו שמחים על כך שאלפי הורים וילדים יוכלו למצוא כאן פתרון חינוכי מקצועי ויעיל חוויתי וממלא עבורם לימי החופש הגדול".

מר ארנון קינן מנכ"ל עמותת "לביא": "אנו רואים בכל שנה כיצד בית הספר של החופש הגדול מעניק לתלמידים מסגרת המשכית ורציפה של תכנית הלימודים בסביבה המוכרת ורואים שוב ושוב עד כמה שזה חשוב להורים ולילדים ואנו שמחים לאפשר זאת במימון העירייה ומשרד החינוך גם השנה".

יצוין כי צוותי ההוראה וההדרכה כבר נערכו בשבועות האחרונים בימי עיון והעשרה לקראת ההיערכות לרישום ולקליטת אלפי הילדים במערכת. כאמור, הרישום באמצעות המוקד הטלפוני 02-3750012 או באתר עמותת לביא, אך ורק עד סוף שבוע הבא, יט' בסיוון.

יש להצטייד בעת הרישום במספר הזהות של התלמיד, ההורה, וסמל המוסד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר