"הייתה פשוט חוויה"

זוכי Coke מיוזיק תשפ"ב מעלים רשמים מהשטח

מתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה חוזר | זוכי השנה הקודמת משחזרים את החוויה (מעניין)

"כשהגענו לא חלמנו כמה מדהים יהיה" (צילום: באדיבות המצלם)

4 ימים גדושי פעילות התקיימו בשנה שעברה במתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה, ובמהלכם הוא שקק חיים סביב השעון, כשעשרות קבוצות באות והולכות, מוזיקה מקפיצה בוקעת מכל חדר במתחם ומאות משתתפים יוצאים בחיוך ענק אחרי חוויית מוזיקה בלתי נשכחת.

לקראת פעילות Coke מיוזיק שחוזרת הקיץ ובגדול, הזוכים והזמרים שהשתתפו במתחם הקריוקי בשנה החולפת מספרים על החוויה המדהימה שליוותה אותם עוד ימים ארוכים לאחר הביקור ב-Coke מיוזיק:

"היה מרגש להצטרף לקבוצת בחורי הישיבה שבחרה לפתוח את החוויה בסיום מסכת של אחד החברים", מספר הזמר שמחה פרידמן, "האווירה הייתה מיוחדת במינה, הפתיחה המרגשת רק הוסיפה לעוצמה של השירה וההתלהבות. בשבילי זה היה רגע בלתי נשכח".

"מהרגע הראשון הפעילות הזו הייתה פשוט חוויה", אומר יוסף מירושלים, אחד הזוכים, "האתגר המוזיקלי בעצמו היה סוג של פרס, עם האווירה והמתח והשאלות המאתגרות, ובמתחם הקריוקי – אין לי מילים. הגעתי עם המשפחה שלי ופשוט רצינו רק להישאר ולהמשיך לשיר ביחד. זה היה ה-אירוע שלנו לבין הזמנים בשנה שעברה".

"כשהגענו לא חלמנו כמה מדהים יהיה", מספרת זוכה נוספת מבית שמש, "המתחם הפרטי לקבוצה שלנו, השירים שבחרנו בעצמנו, הכיבוד, הזמרת שנכנסה אלינו בהפתעה ושרה איתנו, ואפילו התפאורה. מושלם!"

"לראות קבוצות יוצאות עם אור בעיניים וחיוך זוהר על הפנים היה אחד הדברים המרגשים ב-Coke מיוזיק", אומר הזמר יואלי דיקמן, "לא משנה מי – בחורי ישיבה, קרובי משפחה, צעירים, מבוגרים – ראינו חוויית מוזיקה שמאחדת את כולם, והאנרגיות הטובות סחפו את כולם לאווירה מדהימה".

רוצים גם אתם לזכות בכניסה קבוצתית למתחם הקריוקי Coke מיוזיק? גם השנה יש לכם הזדמנות לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת עם המשפחה או החברים!

אז מה עושים?

מתקשרים לטלמסר 9334*, מקישים את הקוד המופיע על אחד ממוצרי קוקה-קולה זירו, דיאט או קלאסי, משתתפים באתגר המוזיקלי עם יואלי דיקמן ועונים נכון וכמה שיותר מהר על שאלות מרתקות מעולמות המוזיקה החסידית.

75 המשתתפים שיענו נכון והכי מהר על האתגר יזכו בכרטיס קבוצתי למתחם הקריוקי Coke מיוזיק, ואולי חלק מהם גם יזכו שאחד הזמרים המובילים יפתיע אותם במתחם!

האתגר המוזיקלי וכל הפרטים ממתינים לכם בטלמסר 9334*

בכפוף לתקנון | ההרשמה לפעילות מותנית בהסכמה לקבלת דואר שיווקי | תקופת הפעילות: כ"ו בסיוון 15/6/23 עד ט"ז בתמוז 5/7/23 | ההשתתפות הינה מגיל 16 ומעלה | מותנה ברכישה ממגוון המוצרים כמפורט בתקנון הפעילות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר