חגים וזמנים לששון:

שמחת חג אמיתית בראש השנה מקיימים רק עם קצביית "וול דאן"

ברשת קצביות "וול דאן" יוצאים במחירים חסרי תקדים על מחלקות הבשר, העופות והדגים לקראת ראש השנה וחגי תשרי • הבעלים מר אסרף מציין כי ברשת נערכו מבעוד מועד לביקוש והגבירו את הצוותים • אם גם אתם רוצים ליהנות מסעודת חג עשירה ומפנקת הזמינו כבר כעת (חגים)

ברשת הקצביות נערכו מבעוד מועד לביקוש העצום וממש בימים אלה הם מתגברים את כמויות הבשר (צילום: יח"צ)
ברשת קצביות "וול דאן" שהפכו למותג בעולם הבשר, העופות והדגים יוצאים ממש בימים אלה במבצעים חסרי תקדים וזאת בעקבות ביקוש שיא מצד אלפי הקונים הנוהגים לערוך את קניות הבשר שלהם דווקא בקצבייה הידועה שנחשבת לקצבייה המקפידה על איכות, טריות, ניקיון ומחיר.
כמידי שנה גם השנה אלפים צפויים לפקוד את הרשת במהלך השבוע הקרוב בכדי לקיים את מצוות החג בהידור ולשמוח עם מיטב הבשרים האיכותיים שיגרמו להמונים שמחת חג אמיתית.
הבעלים מר שמעון אסרף שכבר הקים מספר סניפים בירושלים, בני ברק, ביתר, בית שמש וצפת מספר כי ברשת הקצביות נערכו מבעוד מועד לביקוש העצום וממש בימים אלה הם מתגברים את כמויות הבשר האיכותי והטרי כמותו לא ניתן למצוא באף מקום אחר.
אם לא די באיכות וטיב הבשר, ברשת קצביות "וול דאן" יוצאים במחירים חסרי תקדים על מחלקות הבשר, העופות והדגים מתוך מטרה לגרום לכמה שיותר לחוג את ראש השנה ואת החגים הבאים עלינו לטובה בשמחה ובטוב לבב.
אז אם גם אתם רוצים ליהנות מסעודת חג עשירה ומפנקת עם מיטב הבשרים האיכותיים וטריים של רשת קצביות "וול דאן" אתם מוזמנים לצאת לאחד מן הסניפים ולעשות שם קניותיכם.
לרשותכם קיימת אופצייה להזמנת באמצעות הטלפון והוואטספ והמשלוח יגיע עד לפתח ביתכם או לחילופין בקליק פשוט ביישומון החדשני של רשת הקצביות שיגרום לכם לערוך את קניותיכם בקלות ובמהירות. אז למה אתם מחכים? הזמינו כעת ותהיו מאלה שישמחו באמת בחג.

מחכים לכם באתר הבית – שם תוכלו להזמין אונליין בקלות ובכיף את כל מוצרי וול דאן בשירות משלוחים עד הבית: לחץ כאן

להשיג בכל סניפי קצביות רשת וול-דאן בפריסה ארצית לשירותכם עם שירות משלוחים עד הבית:

המרפא 1 הר חוצבים: 02-5363335

אהליאב 21 רוממה 02-5313335

רעננה: האחוזה 94: 09-8865833

בית שמש: ישעיהו הנביא 4: 02-5313350

וואטסאפ:

ירושלים: 052-711-7344

בני ברק: 054-9950979

צפת: דרך השוקולד מתחם העסקים של הצפון, בתי הפסנתר: 046551155.

חפשו וול דאן על המדפים ותהינו מבשר כשר, איכותי, זול וטעים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר