בעקבות המלחמה והצורך במנות דם

713 מנות דם נתרמו בהתרמת הדם של מד"א בפתח תקווה

יו"ר מד"א - הצלה פתח תקווה ישראל גודלבסקי: "הפעם נערכנו עם אגף בנק הדם של מד"א בסיוע עיריית פ"ת, עזר מציון והצבת סדרנים ומחסומים עקב הגעת האזרחים הרבים. אני מברך מעומק הלב את מאות הרבות של האזרחים שבאו לתרום ובכך להיות שותפים בהצלת חיים" (בארץ)

(צילום: יח"צ)

התגייסות המונית שכזו בעם ישראל לא נראתה זמן רב. מידי שנה, כמסורת רבת שנים, מקיים מד"א בשיתוף 'הצלה פתח תקווה' התרמת דם המונית מייד לאחר החגים.

עתה, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל' והצורך הגדול במנות דם, שונתה ההיערכות המוקדמת ותוגברו הכוחות, בעקבות הצפי להגעת מאות רבות של אזרחים להתרמת הדם.

ואכן, עוד לפני פתיחת שעת ההתרמה, השתרך מחוץ לאולם של בית הכנסת זכור לאברהם בשכונת הדר גנים בו נערכה ההתרמה, תור ענק של אנשים ונשים ובמשך שעות ההתרמה נתרמו 713 מנות דם.

ההתרמה בוצעה על ידי אגף בנק הדם - של מגן דוד אדום , בסיוע עשרות מתנדבים של 'מד"א - הצלה פתח תקווה' ו'ארגון עזר מציון' , אשר נטלו חלק בהכנות הלוגיסטיות, בלקיחת מדדים ותשאול התורמים.

ראש העיר מר רמי גרינברג הגיע למקום ובחן מקרוב את הסיוע הלוגיסטי אותו העניקה עיריית פתח תקווה, חיזק את מתנדבי הארגונים שמסייעים ונמצאים בשטח, ושוחח עם תושבים שבאו לתרום ובירכם על הערבות ההדדית.

נפתלי פרנקל מנהל סניף עזר מציון פתח תקווה: "עם ישראל היפה והמאוחד מכל חלקי העיר באו בהמוניהם לתרום דתיים וחילונים. תודה ל'מד"א והצלה פתח תקווה' על שיתוף הפעולה בהתרמה זו ובכלל".

יו"ר מד"א - הצלה פתח תקווה ישראל גודלבסקי: "הפעם נערכנו עם אגף בנק הדם של מד"א בסיוע עיריית פ"ת, עזר מציון והצבת סדרנים ומחסומים עקב הגעת האזרחים הרבים. תודתי למתנדבי משפחת החסד היקרים שסייעו, לראש העיר רמי גרינברג על הסיוע מהעירייה ושיתוף הפעולה התמידי, ואני מברך מעומק הלב את מאות הרבות של האזרחים שבאו לתרום ובכך להיות שותפים בהצלת חיים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר