מיטב הבשרים

הקצבייה המפורסמת למען הלקוחות: הזמנות בקליק עם משלוח עד לבית • כל הפרטים

קצביית "וול דאן" הודיעה כי בימים אלה ניתן להזמין את מיטב הבשרים באמצעות האפליקציה והאתר כאשר המשלוח יגיע עד לפתח הבית • הבעלים מר שמעון אסרף: "עושים הכל בכדי להמשיך ולשרת את המוני הלקוחות" (צרכנות)

חווית קנייה מהירה באמצעות לחיצה פשוטה באפלקיצייה או באתר הקצבייה (צילום: יח"צ)

בזמן בו בתי עסק רבים סוגרים את שעריהן, קצביית "וול דאן" המובילה באיכות הבשר ובכשרות מהודרת החליטה לאפשר הזמנות ממחלקות הבשר, העופות והדגים באמצעות האפליקציה והאתר וזאת בכדי להנגיש את השירות להמוני הלקוחות ללא צורך ביציאה מן הבית בימי מלחמה.

מדובר בצעד יוצא דופן למען המוני הלקוחות אשר בימי המלחמה לא יצטרכו לצאת מן הבתים, אלא ייהנו מחווית קנייה מהירה באמצעות לחיצה פשוטה באפלקיצייה או באתר הקצבייה.

יצוין כי קיימת גם אפשרות להזמין באמצעות שיחת טלפון פשוטה כאשר מיטב הבשרים של "וול דאן" יגיעו עד לפתח ביתכם ללא צורך לצאת מן הבית.

הבעלים מר שמעון אסרף ציין כי, "כמיטב המסורת אנו ממשיכים גם בימים כאלה לשרת נאמנה את המוני הלקוחות ולאפשר להם הזמנות מהירות בקליק פשוט שיגיעו עד לפתח ביתם. אנו מתפללים לשלום העם כולו ומקווים לימים רגועים יותר".

אז אם גם אתם רוצים ליהנות ממיטב הבשרים האיכותיים של רשת הקצביות "וול דאן", מהרו כעת והזמינו בשלט רחוק והבשרים יגיעו עד לדלת הבית שלכם. פשוט, לא? ב"וול דאן" רק מחכים לכם.

להזמנות עד פתח הבית חייגו עכשיו: 02-536-3335

אתר וול-דאן>>

אפליקציית וול-דאן לאנדרואיד>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר