כבר ביום הראשון לפתיחתו:

מאות פניות למוקד הסיוע הייעודי של מאוחדת לקשישים

ימי המלחמה עוברים על בני הגיל השלישי,כמו כל אוכלוסיית המדינה, בצורה מאתגרת. רבים מהם מרגישים חסרי אונים מול המצב.במאוחדת הבינו כי לקשישים ישנם אתגרים וצרכים מיוחדים, ופתחו מוקד חירום ייעודי עבור אוכלוסייה זו.

כבר ביום הראשון לפעילות המוקד הייעודי לקשישים, התקבלו בו למעלה מ-600 (צילום: פלאש 90)

המוקד הייעודי מספק מענה לבני 75 ומעלה במגוון נושאים ובהם הנגשת שירותי רפואה, קביעת תורים פיזיים והיברידיים, סיוע ביצירת קשר עם מרפאת האם או מרפאה הסמוכה למקום שהייתו של המבוטח בתקופת זו, אספקת תרופות ובדיקות מעבדה, תמיכה נפשית במוקד התמיכה הטלפונית של מאוחדת ותמיכה והכוונה למענים חברתיים שונים ברשויות המקומיות.

ימי המלחמה עוברים על בני הגיל השלישי,כמו כל אוכלוסיית המדינה, בצורה מאתגרת. רבים מהם מרגישים חסרי אונים מול המצב.

בקופת חולים מאוחדת כ-44,000 מבוטחים בני 75 ומעלה. במאוחדת הבינו כי לקשישים ישנם אתגרים וצרכים מיוחדים, ופתחו מוקד חירום ייעודי עבור אוכלוסייה זו.

המוקד שהחל לפעול השבוע מספק מענה 24/7 במגוון נושאים: הנגשת שירותי רפואה, קביעת תורים פיזיים והיברידיים, סיוע ביצירת קשר עם מרפאת האם או מרפאה הסמוכה למקום שהייתו של המבוטח בתקופת זו, אספקת תרופות ובדיקות מעבדה, סיוע הספקת תרופות, תמיכה נפשית במוקד התמיכה הטלפונית של מאוחדת, ותמיכה והכוונה למענים חברתיים שונים ברשויות המקומיות. המוקד פועל באמצעות מספר טלפון ייעודי שמספרו: 076-8134343.

כבר ביום הראשון לפעילות המוקד הייעודי לקשישים, התקבלו בו למעלה מ-600 פניות בתחומים השונים ונענו בידי צוות רב תחומי.

מוקד זה הינו עוד נדבך בשרשרת הפעילויות והתגבור שנקטו במאוחדת מאז תחילת המלחמה בשבוע שעבר. מאוחדת מפעילה באופן רציף ובזמינות גבוהה את שירות המיון ההיברידי, באמצעותו ניתן לקבל מענה רפואי מיידי מרופאי משפחה ורופאי ילדים ללא צורך לצאת מהבית.

הרופאים האישיים של מאוחדת זמינים למטופלים שלהם וניתן לקיים תור טלפוני כאשר הרופא יכול לתת לו מענה מלא גם מרחוק תוך חיבור לתיק הרפואי.

בנוסף לכך תגברה מאוחדת את מערך אשפוז הבית על מנת להפחית את העומסים על בתי החולים. כמו כן, פועל שירות הזמנת תרופות עד הבית ללא תשלום דמי משלוח. על מנת לאפשר פעילות רציפה של מרפאות הקופה ולהמשיך לספק מענה רפואי מיטבי, נפתחו 42 מעונות בפריסה ארצית לילדי העובדים הנדרשים להגיע למקום העבודה.

ישי קום, ראש מנהל אזרחים וותיקים במאוחדת : "בני הגיל השלישי זקוקים ליד מכוונת במצב הלחימה ההתמודדות של העורף, ולכן ראינו לנכון לפתוח מוקד ייעודי לבני 75 ומעלה. כבר ביום הראשון לפתיחתו קיבלנו מאות רבות של פניות – דבר שהוכיח את הנחיצות הרבה. אנו נמשיך לספק מענה עבור אוכלוסיית הקשישים ולדאוג לבריאותם הפיזית והנפשית".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר