בשורה לסמינרים:

הנפקת פרופיל סטודנט לכל התלמידות במרוכז

רב-קו אונליין משנה את כללי הדרך למוסדות הלימוד • מערכת ניהול נסיעות הנפקת כרטיסים, עמדות טעינה כשרות בשירות עצמי לתלמידים ועוד מגוון פיצ'רים מדהימים (תחבורה ציבורית).

הבשורה של רב-קו אונליין מגלה שאפשר גם אחרת! (צילום: יח"צ)

בסמינרים חשים היטב את הלחץ מהתאריך בו ניתן להתחיל ליהנות מהנחה של עד 50% בתחבורה הציבורית לתלמידות הסמינר – הקלה משמעותית מאד להורים שגם כך משקיעים ממון רב בלימודי בנותיהם. כל התלמידות רוצות להנפיק פרופיל סטודנט כמה שיותר מוקדם, ולצורך כך עליהן להציג אישור לימודים בתוקף שיודפס על ידי הסמינר. התוצאה: תורים ארוכים של תלמידות חסרות סבלנות בפתח המשרד ועבודה אינסופית לצוות המזכירות.

במיוחד השנה, בעקבות המלחמה, הלחץ הקבוע בעונה זו רק גדל: הלימודים בסמינרים מחודשים אט-אט בימים אלו, והתלמידות שלא הספיקו לעדכן את פרטיהן חשות במרוץ נגד השעון.

הבשורה של רב-קו אונליין מגלה שאפשר גם אחרת! המערכת הממוחשבת של רב-קו אונליין מאפשרת לצוות הסמינר להזין במרוכז את רשימת הזכאיות לפרופיל סטודנט, ללא ביורוקרטיה וללא סחיבת זמן. התלמידות מצידן לא זקוקות לשום טופס – כרטיס הרב-קו שלהן יעודכן אוטומטית בפרופיל החדש.

מדובר בהקלה אדירה למזכירות ולהנהלה, שגם כך מעולם לא היה להם משעמם...

וזה לא הכל: מערכת רב -קו אונליין גם מנהלת את תקציבי הנסיעות לצוות ולתלמידים זכאים, מאפשרת הנפקת כרטיסים מרוכזת במשלוח ישיר ומציעה עוד מגוון שירותים מדהימים שיעשו חיים קלים לצוות ההנהלה והמזכירות.

הרשמו עכשיו לשירותים המיוחדים של רב-קו אונליין למוסדות וארגונים >>>

בנוסף, רב-קו אונליין משיק בימים אלו שירות חדש ובלעדי: מסופי טעינה כשרים ונוחים לשירות עצמי, שמוצבים במוסדות החינוך ועומדים לשימוש התלמידים. במסופים יוכלו התלמידים לטעון את כרטיס הרב-קו שלהם בעצמם בקלות ובמהירות.

איך זה עובד?

ההורה רוכש מראש את חוזה הנסיעה בטלפון שמספרו 03-7207406, והחוזה משויך לכרטיס התלמיד לפי המספר הסידורי המופיע על גבי הכרטיס. כשהתלמיד מגיע ללימודים הוא טוען את החוזה המשולם מראש במסוף הטעינה של רב-קו אונליין.

מכשירי הטעינה מוגנים וחסומים לחלוטין, בכשרות ועדת הפיקוח לסינון כהלכה שעל ידי בית הדין של הרה"ג ר' מרדכי סילמן שליט"א. כך תהיו רגועים ובטוחים שהילדים שלכם חלילה לא חשופים לסכנה. מתאימים לבתי ספר, תלמודי תורה, ישיבות וסמינרים.

הזמינו עכשיו מסופי טעינה מוסדיים לשירות עצמי: 077-2244080

הרשמו עכשיו לשירותים המיוחדים של רב-קו אונליין למוסדות וארגונים >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר