רחובות מ-219 אל״ש בלבד – לזמן מוגבל!

״השקעה בקרקע הזו עכשיו יכולה להפוך אתכם למליונרים״

דווקא בתקופה זו בה אנו נמצאים, בה השקל לא יציב וישראלים רבים חושבים על היום שאחרי המלחמה ומחפשים את ההשקעה הבטוחה והמשתלמת ביותר נוצרות הזדמנויות השקעה נדירות (נדל"ן)

תמיד אחרי מלחמות ערך נכסי הנדל״ן מזנק משמעותית בעשרות אחוזים (צילום: יח"צ)

מבחינה היסטורית זו עובדה: לאחר שמדינה יוצאת למבצעים צבאיים ומלחמות – ברוב המוחלט של המקרים, ערך נכסי הנדל״ן מזנק משמעותית בעשרות אחוזים בשנים הראשונות שלאחריהן, וכך גם צפוי לקרות כעת. זו הסיבה שתקופה זו בה השקל חלש אל מול הדולר נוצרות הזדמנויות השקעה שלא רואים בכל יום, אחת כזו היא השקעה בקרקע נדירה בדרום רחובות. ״מדובר בעתודת קרקע פרטית הממוקמת בסמוך לרחובות החדשה והיוקרתית״, אומרים בחברת נקסוס, העומדת מאחורי שיווק הקרקעות, ומוסיפים: ״המחירים בתקופה הזו משתלמים במיוחד והצפי הוא לרווח של מאות אחוזים!״. כעת תוכלו לרכוש את הקרקע במחיר של החל מ- 219,000 ש״ח בלבד – לזמן מוגבל!

מה מיוחד ברחובות?

רחובות נחשבת לאחת מהערים המבוקשות והאיכותיות במדינה. בעיקר תמצאו מוסדות חינוך ברמה הגבוהה ביותר, כמו מכון ויצמן והפקולטה לחקלאות של האוניברסיטה העברית.

אוכלוסיית העיר היא ברמה סוציו אקונומית גבוהה כאשר רבים ממנה עובדים במקצועות ההייטק.

על פי התחזיות רחובות צפויה לגדול משמעותית בשנים הקרובות ולהגיע לכ- 300,000 תושבים, והקרקע המדוברת היא אחת מעתודות הקרקע האחרונות בעיר אשר נמצאת באזור פיתוח עירוני – כך שסיכויי ההפשרה של הקרקע בעתיד לא רחוק גבוהים במיוחד. ״השקעה בקרקע שעדיין אינה מאושרת לבנייה בעיר נחשבת להזדמנות פיננסית יוצאת דופן, שכן עם הפשרת הקרקע לבנייה המשקיעים יהנו מתשואות גבוהות במיוחד על סכום ההשקעה הראשוני״, אומרים בחברה.

פרויקט הדגל של חברת נקסוס: הקרקע, הנמצאת בין רחובות החדשה לגבעת ברנר, בסמוך לבילו סנטר ולבית החולים קפלן, מהווה חלק מפרויקט הדגל של נקסוס ועיריית רחובות מייעדת את האיזור לרובע הבא של רחובות אשר ישלב בין מגורים, מסחר ותעסוקה, ויאפשר לתושבים ליהנות מקרבה ונגישות נוחה לכל השירותים העירוניים – הכל במרחק נגיעה, כמו: מתחמי תרבות, בריאות, מוסדות חינוך, נגישות תחבורתית – הודות לקרבה לתחנת המטרו המאושרת ולצירי תחבורה ראשיים מהם ניתן להגיע ישירות לתל-אביב, ירושלים, הצפון והדרום.

הנה כמה מהיתרונות בהשקעה:

  • תמ”א 35/1 כמרקם עירוני – אשר מייעדת את האיזור לבנייה ולפיתוח.
  • תמ”מ 3 תיקון 21 – אזור פיתוח עירוני, שאומר שאתם בעלי הקרקע באזור מתפתח שיכלול בנייה של אלפי יחידות דיור, משרדים ושטחי תעסוקה.
  • ליווי משרד עו”ד מהשורה הראשונה – שאחראי לבדיקת הנתונים, החתמת החוזה, והעברת הנכס לשמכם.
  • ליווי שמאי מקרקעין – אשר מציג את היבטי הסטטוס התיכנוני של הקרקע.

וכל זה במחיר ללא תחרות – החל מ- 219,000 ₪ בלבד!

בנקסוס מסכמים: ״החברה מחויבת מאז יום הקמתה להתאים באופן אישי עבור רוכשים את הפרויקטים הטובים ביותר עבורם – בשקיפות מלאה, תוך שאנו מבצעים, מנהלים, מגנים וממקסמים את רווחי המשקיעים״.

הקרקע אינה זמינה לבנייה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר