חדשות השבת: ארבעה הרוגים בתאונות

הרשות הפלסטינית החליטה להשעות את השיחות עם ישראל • ארבעה נהרגו ביממה האחרונה ב-3 תאונות דרכים • השבת שהיתה, הסיכום (חדשות)

אברהם הלוי וגלובס | כיכר השבת |
אילוסטרציה (עוזי ברק)

● הרשות הפלסטינית החליטה להשעות את השיחות עם ישראל - כל עוד נמשכת הבניה בהתנחלויות, כך הוחלט בשעות הצהריים בישיבת הוועד הפועל של אש"ף שנערכה ברמאללה, בהשתתפותו של יו"ר הרשות אבו מאזן.

"לא יתקיימו שיחות ישירות עם ישראל, כל עוד היא ממשיכה לבנות בהתנחלויות בשטחים הכבושים - המקום בו שואפים הפלסטינים להקים את מדינתם", אמר היום דובר לשכתו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, שיצא מהפגישה במהלכה.

● פגישתם של נשיא סוריה בשאר אסד ועמיתו האירני מחמוד אחמדינג´אד הסתיימה בשעות הצהריים, במסגרת ביקורו הרשמי של הנשיא הסורי בטהרן. בפגישתם הדגיש אסד כי זכותה של אירן להחזיק בנשק גרעיני "למטרות שלום", בעוד שהנשיא האירני טען כי על הגולן לשוב לידי הסורים.

● הקטל בכבישים ממשיך לגבות קורבנות: ארבעה בני אדם נהרגו ביממה האחרונה בשלוש תאונות דרכים שונות ברחבי הארץ. הולכת רגל בת 64 נהרגה מפגיעת אופנוע בספורטק בנהריה.

אדם אחד נהרג ושלושה נפצעו בהתהפכות רכב בכביש 10. הפצועים פונו אל בית-החולים "סורוקה" בבאר-שבע.

● שורת עצרות זכרון ומחאה נערכו ברחבי הארץ במלאות עשור למהומות אוקטובר. בעצרת שנערכה בכפר קנא אמר חבר-הכנסת אחמד טיבי כי "הגזענות בישראל הגיעה לשיאים מפחידים".

● המשטרה עצרה במהלך השבת כנופיית גנבי נחושת שניסו לגנוב כבלים שהותקנו באדמה באזור השרון. ההערכה היא כי עלות הכבלים מסתכמת בכמליון שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר