פרסום ראשון

סערת הגיור: הגר"ש עמאר ייפגש עם מרן הגר"ש ואזנר

"ספין של אברכים משועממים" - כך מכנים בקרב סביבתו של הראשון-לציון, הרב שלמה משה עמר את הפרסומים על הפגנה של "העדה החרדית" נגדו בעניין פרשת הגיורים בצה"ל ● הרב עמאר צפוי לפגוש בקרוב את מרן פוסק הדור, הגר"ש וואזנר ● מי, אם כן, עומד מאחורי הפרסומים? (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
הרב עמאר. תחת מתקפה (פלאש 90)

הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הרב שלמה-משה עמאר ייפגש בימים הקרובים עם פוסק הדור, מרן הגר"ש וואזנר, בעניין הגיורים בצה"ל - כך נודע ל"כיכר השבת".

הפגישה מתרחשת על רקע מתקפה חריפה שסופג הרב עמאר מצד גורמים שונים, בין היתר מעל דפי בטאון "יתד נאמן".

כזכור, היומון פרסם בשבוע שעבר ידיעה חריפה תחת הכותרת "רבנים ודיינים במחאה חריפה נוכח הצהרת הרה"ר את אלפי גיורי הצבא הפסולים".

האשם לכך, נכתב שחור על גבי לבן, הוא הרב הראשי לאחר שהכריז כי חיילים שהתגיירו בבתי הדין לגיור של הצבא - הם יהודים כשרים למהדרין.

הדיינים האלמונים תוהים כיצד מתיר הרב הראשי להתיר גיורים אלו שלא נעשו בקפידה יתרה.

אתמול, נפוצו שמועות כאילו תערוך "העדה החרדית" עצרת מחאה נגד הרב שלמה-משה עמאר. מקורביו של הראשון לציון הביעו פליאה על הפרסומים והגדירו זאת "ספין של כמה אברכים משועממים".

מרגי: "אנשי יתד חיים בגטו"

כל פסיקותיו של הרב עמאר, מדגישים המקורבים, מתואמות עם נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב עובדיה יוסף.

אז מה מסתתר מאחורי המתקפה המרושעת נגד הרב עמאר? השר לשרותי דת, יעקב מרגי, הסביר בראיון כי "מדובר בנסיון להפחיד את הרב עמאר".

"אין חולק על גדלותו בתורה של הראשון-לציון שהכשיר את אותם גיורים", אמר מרגי בראיון לרדיו קול-חי. "מי שחרד לגורל עם-ישראל ולכלליות עם-ישראל במדינת ישראל - יודע שאם סוגיית הגיור לא תטופל על-ידי הרב עמאר - הדבר יביא לקרע קשה בתוך עם-ישראל".

על אנשי "יתד נאמן" אמר מרגי: "הם חיים בגטו ולא רוצים לפתור את הבעיה. הרב עמאר אמר את הדברים באומץ. אם אותם ´דיינים´ אנונימיים שצוטטו בכתבה בטוחים בדברים - שיזדהו. מפשקווילים אף-פעם לא נושענו", אמר מרגי והתכוון על החינמון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר