בלעדי

מתדלקת ב"דור אלון" צעקה 'אני שונאת חרדים', ופוטרה

הסיפור הבא מלמד על שנאת החרדים האוכלת בכל פה, אך יש בו גם צד חיובי > כתב "כיכר השבת", עוזי ברק, נקלע לוויכוח עם עובדת "דור אלון" לפני ימים אחדים > במהלכו, צעקה לעברו "אני שונאת חרדים", וסרבה להתנצל > בעקבות תלונה, העובדת פוטרה והחברה התנצלה (ארץ, חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

שנאת החרדים מחלחלת לכל פינה. ההסתה אוכלת בכל פה. בניצוחה של התקשורת, הפך המגזר החרדי לאויב הציבור, וזה ניכר היטב בדעת הקהל שחפץ לראות מפלגה בדמותה של "שינוי" מככבת שוב בכנסת.

עוזי ברק, כתב "כיכר השבת" בבני-ברק חש את השנאה הזאת על בשרו בשבוע האחרון.

"לפני כמה ימים הגעתי לתדלק את הרכב בתחנת "דור אלון" בבני-ברק", הוא מספר, נסער. "על רקע המקום שבו חניתי, נוצר וויכוח ביני לבין מתדלקת במקום. בלהט הדברים, מול אוזניהם של עשרות אנשים שהיו באותה עת בתחנת הדלק, היא צעקה לעברי: ´אני שונאת חרדים´.

"ביקשתי ממנה שתתנצל מיד על המשפט החמור הזה, אך היא סרבה בתוקף וחזרה עליו פעם נוספת.

"כמה אנשים שהיו עדים לויכוח, הפצירו בי להגיש נגדה תלונה להנהלת התחנה. ´אנחנו מוכנים להעיד לטובתך´, אמרו לי".

עוזי ברק בחר להמתין כמה ימים, במהלכם דרש שוב ושוב את התנצלותה דרך עובד נוסף בתחנת הדלק. אך זאת סרבה להתנצל. כשכלו כל הקיצין, הוא הגיש תלונה נגד עובדת התחנה להנהלה הבכירה של החברה.

"בהנהלה הביעו זעזוע רב ממה שנאמר", מספר ברק. "תוך דקות התקשר אלי מר דוד אליהו, מנהל תפעול מחוז צפון ומרכז של "דור אלון" ואמר לי: "אני מזועזע מההתבטאות של המתדלקת. האמירה הזאת חמורה מאוד בעיניי. העובדת מפוטרת ברגע זה מהחברה, היא לא מייצגת את החברה".

אליהו הוסיף: "בעל החברה, דודי וייסמן אוהב את המגזר החרדי ועושה רבות למענו".

מחברת דור אלון נמסר ל"כיכר השבת": "אנו מוקיעים משהשורש כל התבטאות מהסוג הזה והעניין טופל באופן מיידי ונחרץ. הנהלת החברה התנצלה בפני הלקוח באופן אישי ועדכנה אותו לגבי דרך הטיפול במקרה והלקוח הביע שביעות רצון מאופן הטיפול המהיר."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר