התוכנית: אלפי יחידות דיור נוספות ברכסים

דן כהן, ראש מועצת רכסים מסכם שנתיים בראשות המועצה ומבטיח: "במסגרת תוכניות הבנייה העתידיות ברכסים יתגוררו עוד 10 עד 15 אלף איש נוספים"

בימים אלו מסכם דן כהן, ראש מועצת רכסים, שנתיים בראשות המועצה. "מאז כניסתי לתפקידי ניתן דגש חזק על נושא הבנייה והוספת מאות יחידות דיור שינסו לתת מענה חלקי למצוקת הדיור בישראל" מספר הרב דן כהן, ראש מועצת רכסים, "ופרויקטים שהיו "בתהליכים" מזה 17 שנים החלו לנוע במלוא העוצמה.

"כיום מתגוררים ברכסים כעשרת אלפים תושבים, בבניה המדוברת ב'שכונת הפרסה' בישוב יתגוררו עוד כ-10 עד 15 אלף תושבים. כאשר שלבי הטיפול בנושא כבר הגיעו לרזולוציות הכי נמוכות, אנו כבר אוחזים בדיונים על סוג הרכבים שיסיעו את ילד מוסדות החינוך".

הפעילות הברוכה לא הסתיימה רק בנושאים הקשורים לבנייה. "בשנה האחרונה חתמה מועצת רכסים על הסכם חוזה כלכלי-עסקי עם המועצה אזורית 'זבולון' לבניית אזור תעסוקה משותף על שטח של 400 דונם. כאשר חלוקת הארנונה תהיה על 50/50 אחוז ובאמצעותה תינתן לנו הרבה נשימה תקציבאית, אך לא פחות חשוב הוא גם נושא התעסוקה שתגיע מהמקום.יצוין כי שר הפנים ר' אלי ישי רואה זאת כפרויקט אישי, דוחף ועושה כל שביכולתו כדי לקדם את כל התלוי בו.

בעניין אחר, בימים אלו עמלים ברכסים לסיים בניית שני מקוואות בעלות של מאות אלפי שקלים. יש להוסיף כי בכל הקשור למבני דת השקיעה המועצה רבות הן בעזרת בבניית בתי כנסת חדשים והן בשיפוץ קיימים.

גם בנושא החינוך השקיע הרב דן כהן ,ראש מועצת רכסים, משאבים רבים. בעקבות פעילותיו המאומצת החליט משרד החינוך להעניק מענק כספי למועצה לטובת שיפוץ וחידוש בתי ספר קיימים ברחבי המועצה וכן בניית גני ילדים חדשים לרווחת התושבים, מהלך שלאחריו הגיע מנהל הפיתוח במשרד החינוך מר יגאל צרפתי וצוות לשכתו לביקור בישוב.

כל הפעילות הברכות לא מנעו ממועצת רכסים להשקיע מאמצים רבים לשפר את איכות הסביבה על מגוון תחומיו. כמו כן, במועצה שמו להם למטרה לשפר באופן משמעותי את הניקיון והאחזקה של המרחב הציבורי, בכבישים ובמדרכות, בפינות נוי ובגני המשחקים, ע"מ שלתושבי המקום ולאורחיהם תהיה אווירה נעימים בנוסף לאוויר הטוב בה.

יצוין, כי מתחילת כהונת הרב דן כהן בראשות המועצה קיבלה המועצה מספר תעודות הוקרה על מספר נושאים בהם ניהול תקין שהוענק על ידי שר הפנים ר' אלי ישי ושר האוצר יובל שטיינץ. כמו כן הוענקה תעודת הוקרה על ידי המרכז לשלטון מקומי ופיקוד העורף במסגרת תחרות המקלטים היפים והמטופחים בארץ.

הרב דן כהן, ראש מועצת רכסים מסכם : "זכות גדולה נפלה בחלקי לשרת את הציבור, בפרט כאשר מדובר בישוב המהווה את ממלכת התורה בצפון עם מוסדות תורה יחד עם זאת כולנו תפילה ותקווה שנצליח להגביר את העשייה בשנים הבאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר