הרב אלימלך פירר יכריע: מי יקבל אות מנשיא המדינה

יו"ר "עזרא למרפא" וחתן פרס ישראל יעמוד בראש וועדת "אות הנשיא למתנדב". פירר יכריע מי יהיו 12 המתנדבים שיקבלו את הפרס היוקרתי. פרסום ראשון * לפי תקנון "אות הנשיא למתנדב", "מטרת האות – לעודד פעילות התנדבותית מתוך הערכה שהיא מחזקת את המרקם החברתי, משפרת את מצבם של פרטים, נעזרים כעוזרים, ותורמת לגיבוש לאומי על בסיס אנושי והומני"

איטל קציר | כיכר השבת |
(יוסף אבי יאיר אנגל (ג´וחא)

הרב אברהם אלימלך פירר, יו"ר "עזרא למרפא" וחתן פרס ישראל נבחר לעמוד בראש וועדת "אות הנשיא למתנדב".

מדי שנה מעניק נשיא המדינה את אות הנשיא למתנדב התשע"א לגופים, למפעלים, למוסדות ולארגונים אשר מתקיימת בהם פעילות התנדבותית, שתרמו - לפי החלטת וועדה מיוחדת המוקמת מדי שנה - באופן יוצא דופן לחיים בישראל.

הרב פירר, הנחשב לדמות נערצת החוצה מגזרים ועדות, נבחר השנה לעמוד בראש הוועדה שתכריע מי יקבל את הפרס היוקרתי.

לפי תקנון "אות הנשיא למתנדב", "מטרת האות – לעודד פעילות התנדבותית מתוך הערכה שהיא מחזקת את המרקם החברתי, משפרת את מצבם של פרטים, נעזרים כעוזרים, ותורמת לגיבוש לאומי על בסיס אנושי והומני.

"האות מבטא את שאיפתו של נשיא המדינה לטיפוח ערכים של מעורבות חברתית, נתינה למען הזולת, אחריות הדדית ואהבת האדם והארץ בקרב תושבי המדינה".

מדי שנה מעניק הנשיא את האות לשניים עשר מתנדבים. הרכב הוועדה והעומד בראשה נקבעים ע"י בית הנשיא, תוך שימת דגש על שילוב נציגים של ארגוני מתנדבים, תקשורת, אקדמיה ואנשי ציבור. השנה, כאמור, יהיה זה הרב פירר שיעמוד בראש הוועדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר