תיעוד מיוחד

פעיל שמאל השתולל בהפגנת הימין לשחרור אסירים יהודים

המאבק לשחרור האסירים היהודים צובר תאוצה. אמש הפגינו משפחות האסירים ומשפחות נפגעי טרור, מול בית הנשיא פרס בירושלים בדרישה לשחרור האסירים היהודים. פעיל שמאל ההתפרע במקום. ל'כיכר השבת' נודע שיו"ר ש"ס, אלי ישי, ביקש את רשימת האסירים היהודים מ"חננו". תיעוד מיוחד (וידאו, בארץ)

המאבק לשחרור האסירים היהודים צובר תאוצה. אמש (ראשון) הפגינו שוב משפחות האסירים ומשפחות נפגעי טרור מול בית הנשיא בירושלים בדרישה לשחרור האסירים היהודים.

מבית הנשיא צעדו יותר מ-100 מפגינים בקריאות והנפת שלטים לביתו של שר המשפטים יעקב נאמן, במחאה על העוול המוסרי בעיכוב מתן החנינות ל-11 האסירים היהודים.

לדבריהם, אחרי שחרור המחבלים המאסיבי של עסקת שליט מתבקש לשחרר את היהודים שנותרו בכלא ללא מי ש'יחטוף עבורם חייל', כלשונם. במהלך ההפגנה אף נרשם עימות קל עם פעיל שמאל שהגיע למקום וביקש לעורר פרובוקציה.

חבריהם ומשפחותיהם של חיילי מג"ב שחר בוטביקה ודניס אלחזוב צעקו לשוטרים שהיו במקום ש"גם בנינו היו שוטרים בשרות המדינה עד שהמדינה הפניתה להם עורף". אח"כ המשיכו המפגינים גם לבית ראש הממשלה והזכירו גם שם את דרישותיהם.

כזכור, לפני מספר ימים התפרצה אשתו של חייל מג"ב שחר בוטביקה לעבר ראש-הממשלה במסדרון הכנסת, תוך שהיא קוראת מקירות ליבה שהיא רוצה לראות את בעלה בבית. בוטביקה טענה אח"כ, שאין שום סיבה שאמהות המחבלים הערבים ישמחו שבנם בבית כשהיא עדין לא רואה את בעלה.

ל'כיכר השבת' נודע שעוד בטרם פורסמה עסקת שליט, ביקש יו"ר ש"ס אלי ישי מיו"ר עמותת חננו שמואל (זנגי) מידד את רשימת האסירים היהודים על-מנת להעלות את הנושא בישיבת הממשלה. ישי העלה את הנושא פעמים רבות בעבר אך לא נראה כרגע שהעמיד את השחרור כתנאי.

בנוסף אליו התייצבו לאחרונה רבים במערכת הפוליטית לצד האסירים היהודים, בינהם השרים משה כחלון ודניאל הרשקוביץ.

אחד המפגינים, אלמוג, חברם מהפלוגה של חיילי מג"ב הכלואים, אמר כי הוא מקווה שאלי ישי ושאר הפוליטיקאים יוכיחו שהם חזקים גם במעשים. "זה חשוב מאוד שהם דיברו על כך בישיבת הממשלה אבל זה לא מספיק. אין לי ספק שאם ישי ירצה ברצינות בשחרור האסירים הוא היה מתנה זאת בתנאים שונים שביבי היה חייב לקבל".

מנגד אמר יו"ר חוננו כי "אלי ישי ליווה את הנושא כפי ששום פוליטיקאי לא ליווה אותו ואני יודע שהוא רוצה בשחרור האסירים היהודים". לשאלת כתב 'כיכר השבת' מדוע ישי לא התנה זאת, אמר מידד כי הוא "באמת לא יודע מה התשובה לשאלה זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר