המסר השבועי

נבואת הרב ניר בן ארצי: "סופו של נשיא סוריה - כמו קדאפי"

הרב ניר בן ארצי מנבא: "סופו של נשיא של סוריה - אם לא יברח - יהיה כסופו של מועמר קדאפי! בורא עולם עובד בצורה יפה ומסודרת, מפרק, הורס וגומר מדינה אחרי מדינה. יגמור מדינה אחת ויעבור לפי סדר למדינה אחרת". ומה יקרה בעזה? "חמאס ופתח יהרגו זה את זה", מנבא הרב (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |

להלן המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי:

מלך מלכי המלכים הקב"ה אמר: לב מלך ביד ה'.

בורא עולם שולט בלב כל הנשיאים וראשי הממשלות בעולם, הם פועלים שלא מדעת עצמם, ובורא עולם יסבך ביניהם. כך שולט הקב"ה בעולם - בדרך הטבע.

הנשיאים וראשי הממשלות, ידברו דיבורים מבולבלים, מסובכים ומלאי טעויות. כל יום יִסְתְרו את דבריהם מאתמול וישימו עצמם ללעג בפני עולם ומלואו - באמצעות התקשורת.

סופו של נשיא של סוריה - אם לא יברח - יהיה כסופו של קדאפי! בורא עולם עובד בצורה יפה ומסודרת, הוא מפרק, הורס וגומר מדינה אחרי מדינה. יגמור מדינה אחת - יעבור לפי סדר למדינה אחרת או לשלוש ארבעה מדינות.

האויבים מסביבנו, יְכַלו זה את זה בינם לבין עצמם. סוריה בתוכה, מצרים בתוכה "וסכסכתי מצרים בתוך מצרים". הבאה בתור - ירדן, בקרוב מאוד! בלבנון יסתבכו עם החמאס - נסראללה, בעזה החמאס והפתח יהרגו זה את זה - בשביל גאווה וכבוד הם מוכנים למות!

העולם כולו מבולבל, כאוב, מבוהל ומסובך, לא יודעים מה ילד יום. הכלכלה בכל יבשת אמריקה - הצפונית והדרומית ובקנדה, תלך ותִדְעַך מיום ליום - אין לה תקומה. גם ברוסיה, סין ואירופה. העולם כולו יקרוס כלכלית וארץ ישראל הקדושה - תתעשר, תתפתח, תִגְדַל, תִמָתַח כמו עורו של צבי, וכל העולם יראה, יבין ויִירָא מגודלו של בורא עולם!

יהודים בעולם כולו: אל "תשחקו" עם הקב"ה, אל תתעתעו בו. הוא אוהב אתכם מאד ורוצה לעזור לכם. אל תאכזבו את הקב"ה!

הקב"ה, באהבה ובשמחה גדולה, מעיר ומעורר אתכם לעזוב את האדמה הטמאה, לעזוב את החומר והכסף ולעלות מיד ודחוף לארץ ישראל הקדושה!

אל תכאיבו, אל תרגיזו ואל תאכזבו את הקב"ה! הוא פונה אליכם ברחמים, הקב"ה רוצה שתעלו לארץ עכשיו!

בארץ ישראל תהיה לכם הגנה, שמירה ופרנסה טובה, האדמה - אדמת הקודש היא! אם עושים את רצון ה' - תהיה גאולה ברחמים! אל תאכזבו את הקב"ה! כל הליצנים שלועגים לרמזיו של הקב"ה ואומרים: 'זה לא עכשיו' - 'זה דמיון' - יישאו באחריות וישלמו מחיר כבד.

רעידות האדמה יימשכו

המדינות שמתעלמות מייצור הפצצה הגרעינית באיראן, הן מדינות שמושקעות ותלויות בנפט שלה ומעדיפות את טובתן על פני טובת העולם!

מי שדואג לשלום העולם - יעצור את איראן, מי שאכפת לו מטובתו האישית - מתעלם ומעכב.

מדינת ישראל צריכה לפעול בשקט וללא פרסום פעולות צה"ל וכוחות הביטחון.

הרי געש ימשיכו להתפרץ, רעידות האדמה, השיטפונות והרוחות העזות יִמָשְכו ויתחזקו בהרבה מקומות! דברים שעין אדם לא ראתה ודמיון לא צייר, ייראו בעולם באמצעות כלי התקשורת!

הדין מתחזק מדי שבוע ונעשה יותר קשה בעולם. בארץ ישראל, הנדל"ן, המפעלים והכבישים, ימשיכו להתפתח. הרבה יהודים מחו"ל, מבינים את רמזיו של בורא עולם, נוהרים לארץ ישראל ומשקיעים בה.

כל גדולי התורה בישראל, רבני הערים ורבני הקהילות: אתם חייבים להתלכד, להתאחד ולאחד את עם ישראל - אין הבדל בין אשכנזים לספרדים או לחרדים, על כולם להיות פה ולב אחד כאיש אחד! הקב"ה סומך עליכם!

הקב"ה רומז לעם ישראל: לא מספיק לכם מה שאתם רואים בעולם? כל מה שאני עושה - בשביל עם ישראל! אני מראה לכם למען תִרְאו ותִירָאו! על כל יהודי להתחזק בעשרת הדיברות ולהכין את עצמו להתגלות מלך המשיח בקרוב!

משיח פועל ועובד בתוך ארץ ישראל הקדושה ומשפיע על כל העולם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר