ראשי הרשויות החליטו: מחר שביתה כללית במשק

ברגע האחרון: ראשי השלטון המקומי החליטו לפתוח מחר בשביתה כללית במשק. ראש-הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב במשרדו בירושלים עם ראשי מרכז השלטון המקומי וביקש מהם לדחות את השביתה כדי לא להכביד על האזרחים. שר הפנים אלי ישי אמר הערב ל'כיכר השבת' בעקבות שביתת הרשויות: "דרישותיהם של ראשי הרשויות צודקות, ומצוקתם אמיתית"

ניצן ארליך | כיכר השבת |

ברגע האחרון: ראשי השלטון המקומי החליטו לפתוח מחר בשביתה כללית במשק.

ראש-הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב במשרדו בירושלים עם ראשי מרכז השלטון המקומי וביקש מהם לדחות את השביתה כדי לא להכביד על האזרחים.

נתניהו: "זה לא הזמן לטלטל את המשק בשביתה כללית. זאת תהיה פגיעה באזרחים על סוגיות שניתן לפתור בזמן קצר. אנחנו באותה סירה ואתם לא צריכים לשלם את המחיר של חקיקה פופוליסטית. אני מתנגד לחקיקה הבלתי אחראית הזאת. חשוב שנמשיך לנהוג באחריות כלכלית ולא לפזר כספים בלי הכרה. אם הכלכלה תקרוס בסוף האזרחים ישלמו את המחיר".

בסיכום הפגישה הורה ראש הממשלה למנכ"ל משרדו, עו"ד הראל לוקר, לקיים דיונים עם ראשי מרכז השלטון המקומי במסגרתם ייבחן סבסוד המים לתושבים, מקור מימון ההנחות בארנונה, סוגיית התשלומים ממפעל הפיס, וכל הנושאים שהעלו ראשי מרכז השלטון המקומי. בנוסף סוכם על הקמת פורום בהשתתפות מנכ"לי משרד רה"מ, האוצר הפנים והשלטון המקומי כדי לקיים הדברות שוטפת לקידום ענייני האזרחים ברשויות המקומיות.

כאמור, הפגישה נכשלה וראשי השלטון המקומי בחרו לפתוח בשביתה.

ישי נגד נתניהו

שר הפנים אלי ישי אמר הערב ל'כיכר השבת' בעקבות שביתת הרשויות: "דרישותיהם של ראשי הרשויות צודקות, ומצוקתם אמיתית".

השר ישי אמר עוד: "סירבתי לאשר העלאת ארנונה ברשויות בעת הזו כשמחירי החשמל והמים עולים וכן מחירי התחבורה הציבורית. לא ייתכן שתושבי המדינה ישלמו מכיסם את הגרעונות שנוצרו ברשויות כתוצאה מהקיצוץ הממשלתי.

"יש לי אחריות לאומית לשמור על יכולת הקיום שלהם, לכן הנהגתי טבלת הנחות חדשה בארנונה, למען אזרחי ישראל, ואינני מתכוון להתעלם מקריאות האזרחים לצדק חברתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר