גבי גזית פתח בקמפיין נגד ברית מילה

במהלך ראיון על תמיכה המוענקת להורים לפני ברית מילה לבנם, אמר גבי גזית: "אסור לנו לחתוך בבשר החי ליצור קטן שזה עתה נולד". הוא שאל על סיבוכים אפשריים במהלך ברית המילה, ואחר-כך סיפר כי בילדותו שאל את אביו מדוע עשו לו ברית. "הוא ענה לי שכולם עושים את זה. אמרתי לו שזו לא סיבה טובה"

יוני גבאי | כיכר השבת |
גבי גזית (צילום: פלאש 90)

במהלך ראיון על תמיכה המוענקת להורים לפני ברית מילה לבנם, אמר גבי גזית: "אסור לנו לחתוך בבשר החי ליצור קטן שזה עתה נולד".

הוא שאל על סיבוכים אפשריים במהלך ברית המילה, ואחר-כך סיפר כי בילדותו שאל את אביו מדוע עשו לו ברית. "הוא ענה לי שכולם עושים את זה. אמרתי לו שזו לא סיבה טובה".

גזית, כזכור, אחראי בהיסטוריה הרדיופונית שלו ללא מעט התבטאויות שנויות במחלקות, רבות מהן נגד המגזר החרדי.

לפני כשנה, השמיע נאום מלא שנאה נגד המגזר החרדי."החרדים האלה, העלוקות, התולעים האלה. אלה שלא משרתים בצבא אבל עצם קיומם בבתי המדרש, בישיבות ובכוללים מושתת על היסוד שצה"ל הוא מגן העם. החרדים שונאים את המדינה", אמר גזית וחולל סערה.

"יש להם יראת שמיים כלפי הבורא שלהם, שאין להם מושג אגב מהי עמדתו לגבי מדינת ישראל כי מזמן הוא כבר הפסיק לדבר איתם, ובשם אמונות פרמטיביות חשוכות שטופות שנאה הם מבזים את המדינה בכל רגע נתון העולה מלפניהם.

"החרדים האלה נהנים מהקידמה שהביאה להם המדינה. הביאה להם כבישים שנבנו, הם צורכים את החשמל, את המים, את שרותי הניקיון. רחובותיהם סלולים, ומערכת החינוך החשוכה-הפרמיטיבית שלהם ממומנת על-ידי המדינה. הם מיוצגים בכנסת על-ידי שותפיהם שלא טובים מהם לאמונות הקיצוניות".

בעקבות הדברים הבוטים, הוגשו כמה תלונות נגד גזית שהבהיר לאחר-מכן: התכוונתי לקיצוניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר