על קבר אלעזר בן אהרן: שבחים לרוצחי משפחת פוגל

המתפללים הראשונים שהגיעו אמש לקבר אלעזר בן אהרן הכהן, הזדעזעו לגלות כי הערבים חללו את הקבר בגראפיטי לאומני וכתובות נאצה בערבית המהללות את הרוצח חכים עוואד, מבצע הטבח בחמשת בני משפחת פוגל, שנדון לחמישה מאסרי עולם. לפני שבוע: המחבל קיבל תשבחות בטלוויזיה הפלסטינית

ב. ניסני | כיכר השבת |
(מועצה אזורית שומרון)

למרות הגשם השוטף, עלו אמש (שלישי) לאורך הלילה למעלה מחמש מאות אזרחים מרחבי הארץ לקברי אלעזר, איתמר ושבעים הזקנים בעווארתא שעל יד איתמר בשומרון.

מאות המתפללים הגיעו למקום לרגל הילולת שבעים הזקנים, בכניסה מאושרת ומאובטחת, שהתקיימה בארגון אגודת "שכם אחד", המועצה האזורית שומרון, המועצה הדתית שומרון ובסיוע ועד מתיישבי השומרון והתקיימה באבטחת חיילי צה"ל מחטיבת שומרון ומגדוד 51 של גולני.

עם הגיע המתפללים הראשונים למקום, הזדעזעו לגלות כי הערבים חללו את קבר אלעזר בן אהרן הכהן בגראפיטי לאומני וכתובות נאצה בערבית המהללות את הרוצח חכים עוואד, מבצע הטבח בחמשת בני משפחת פוגל, שנדון לחמישה מאסרי עולם.

המתפללים וכוחות צה"ל הביאו למקום צבע לבן וניסו לצבוע את המקום.

יצויין כי בעבר חיללו הערבים מספר פעמים את הקבר, ורק לפני כשבוע וחצי פרסמו גורמים רשמיים שונים הודעה לתקשורת, בה הדגישו שהרשות הפלשתינית תשמר ותמנע את חילול הקברים, מה שהתברר כלא מדוייק.

מאות המבקרים התפללו בקבר אלעזר, איתמר וקברי שבעים הזקנים, מנהיגי עם ישראל לאחר יהושע בן נון.

ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה הביע הבוקר זעזוע מחילול הקבר: "אם מישהו היה צריך עוד הוכחה על הברבריות והרצחנות של אוייבינו המנסים לפגוע במדינת ישראל מי שעוד מתפתה לסמוך במשהו על מחבלי הרשות הפלשתינית – שיביט בכתובות הנאצה והגראפיטי על קבר אלעזר, המהללות את הרוצח מבצע הטבח באיתמר.

"חולשה מזמינה לחץ, אין ספק שהחולשה שמפגינה הממשלה מול כל לחץ או אפילו איוושת לחץ כלשהי מעלה את המוטיבציה והחוצפה של הערבים לבצע מעשי נבלה כאלו. אנו מקוים כי הממשלה תתעשת ותתחבר למורשתם של אלעזר, איתמר ושבעים הזקנים אשר הובילו את עם ישראל בתקופת כיבוש וירושת הארץ לאחר יהושע בן נון, מורשת האמונה וההליכה באומץ. אנו חזקים, צריך שרק ההנהגה לא תשבר".

מסיקה הודה למח"ט שומרון, אל"מ נמרוד אלוני, קצין ההגמ"ר רס"ן אליצור טרבלסי ורמת"ק שכם סא"ל קובי על אבטחת המתפללים הרבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר