שנה לרצח בני משפחת פוגל הי"ד

שנה לרצח משפחת פוגל הי"ד: מחר ייתקיימו עצרות חיזוק ואזכרות לעלוי נשמתם של הנרצחים. יום שידורים מיוחד בגלי ישראל. במסגרת המשדר המיוחד של 'גלי ישראל' יאזינו תלמידי הישיבות התיכוניות והאולפנות לשעה של שיחה באמונה בהשתתפות ראש מנהל חמ"ד במשרד החינוך הרב אברהם ליפשיץ, ואביה של הנרצחת רותי פוגל הי"ד הרב יהודה בן ישי

ישי כהן | כיכר השבת |
בני משפחת פוגל הי"ד (ארכיון)

שנה לרצח המזעזע של משפחת פוגל הי"ד: מחר ייתקיימו עצרות חיזוק ואזכרות לעלוי נשמתם של הנרצחים.

מחר סמוך לשעה 16:00 יתקיים טקס חנוכת בית המדרש "משכן אהוד" ביישוב איתמר שהוקם לזכרם של בני משפחת פוגל הי"ד. במהלך הטקס יישאו הספדים בני משפחה שרים, חברי כנסת ואישי ציבור נוספים.

רדיו 'גלי ישראל', בשיתוף מפעלות הציונות הדתית יעביר יום שידורים מיוחד כשבמהלכו יעברו את הטקס בשידור חי וישולבו ראיונות וכתבות מיוחדות שיעסקו ביישוב איתמר בשנה לאחר הטבח.

במסגרת המשדר המיוחד של 'גלי ישראל' יאזינו תלמידי הישיבות התיכוניות והאולפנות לשעה של שיחה באמונה בהשתתפות ראש מנהל חמ"ד במשרד החינוך הרב אברהם ליפשיץ, ואביה של הנרצחת רותי פוגל הי"ד הרב יהודה בן ישי.

כזכור לפני שנה חדרו שני מחבלים חמושים בסכינים לישוב אתמר, והצליחו לחדור סמוך לשעה 22:00 בליל שבת לבית משפחת פוגל דרך חלון חדר הילדים. הם דקרו למוות חמישה בני משפחה.

המחבל רצח קודם את בן ה-11 ובן ה-4, ולאחר מכן את שני ההורים, כבני 40, ואת התינוקת. החמישה נרצחו במיטתם.
הבת הבכורה, תמר בת 12, שבה לביתה מאוחר יותר מפעילות ב´בני עקיבא´. היא לא הצליחה לפתוח את הדלת והזעיקה את אחד השכנים. סמוך לשעה אחת בלילה שמע הילד רועי בן ה-8 את זעקות השכן ואחותו, התעורר ופתח את הדלת. בבית נמצא גם אח נוסף ישי בן שנתיים. אז התגלתה הזוועה והוזעקו כוחות הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר