"רוצחי משפחת פוגל היו צריכים לגמור כאנשים מתים"

מח"ט שומרון, אל"מ נמרוד אלוני במלאות שנה לרצח בני משפחת פוגל: "אנשים כאלה היו צריכים לגמור מבצע צבאי כזה כשהם לא בין החיים". בתוכנית ישראל הבוקר עם קווה שפרן ברדיו גלי ישראל, אמר מח"ט שומרון נמרוד אלוני כי לדעתו נכון היה שהרוצחים של משפחת פוגל היו מתים בסוף המבצע הצבאי ללכידתם

המחבל לצד הדס בת החודשיים שנרצחה (פלאש 90, וועד מתיישבי שומרון)

מח"ט שומרון, אל"מ נמרוד אלוני, אומר במלאות שנה לרצח בני משפחת פוגל באיתמר: "אני חושב שאנשים כאלה (המחבלים) היו צריכים לגמור מבצע צבאי כזה כשהם לא בין החיים".

בתוכנית ישראל הבוקר עם קווה שפרן ברדיו גלי ישראל, אמר מח"ט שומרון נמרוד אלוני כי לדעתו נכון היה שהרוצחים של משפחת פוגל היו מתים בסוף המבצע הצבאי ללכידתם.

"אני חושב שאנשים כאלה היו צריכים לגמור מבצע צבאי כזה שהם לא בין החיים כמו שמגיע להם", אמר, "אבל אנחנו תחת הנחיות מקצועיות מאוד ברורות. לוחמי דובדבן פעלו בצורה מאוד מקצועית והניחו עליהם את היד ומי שלא בורח או מתנגד אנחנו לא יורים בו".

כזכור המחבלים חדרו ליישוב איתמר בערב שבת לפני כשנה וטבחו ללא רחם בבני משפחת פוגל. השניים סיפרו בחקירה כי פרצו לאחד הבתים ביישוב שהיה ריק מיושביו, גנבו כלי נשק והמשיכו לעבר בית משפחת פוגל.

בתחילה הם רצחו את שני הילדים, יואב ואלעד. הם המשיכו לחדר ההורים ונאבקו דקות ארוכות באודי ורותי, ההורים, אולם הצליחו להכריע אותם. אודי הי"ד נרצח בדקירות סכין, והאם, רותי, נורתה ונהרגה במקום.

רק מאוחר יותר, כששבו שוב לבית כדי לחפש כלי נשק, הם שמעו את בכייה של התינוקת הדס. כאן הם ביצעו את המעשה השפל והמזעזע ביותר, ודקרו את הפעוטה למוות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר