בוגר ישיבת 'הנגב' יהיה יו"ר הסתדרות העובדים?

המירוץ לראשות הסתדרות העובדים מגיע הערב לסיומו. המתמודדים המובילים: יו"ר ההסתדרות הנוכחי עופר עיני - שזכה לתמיכת תנועת ש"ס בהסתדרות ואף התברך מפי הרב עובדיה יוסף. ובוגר ישיבת הנגב ח"כ איתן כבל. בשיחה שקיים בעבר כבל עם 'כיכר השבת' התבטא בגנות ההסתה כנגד המגזר החרדי ואמר: "החרדים נמצאים במצור" (אקטואליה - בארץ)

יוסף פאר | כיכר השבת |
המתמודדים: עופר עיני ואיתן כבל (צילומים: פלאש 90)

היום מתקיימות ברחבי הארץ הבחירות לראשות הסתדרות העובדים.

שני המועמדים המובילים הם היו"ר הנוכחי עופר עיני, וחה"כ מתנועת 'העבודה' איתן כבל.

עופר עיני זוכה לתמיכתה של תנועת ש"ס בהסתדרות, ואף התברך על ידי נשיא מועצת חכמי התורה הרב עובדיה יוסף שפירסם קריאה מיוחדת: "הריני פונה אליכם בקריאה של חיבה, לבוא לעזרת השם בגיבורים ולפעול בבחירות הקרובות להסתדרות העובדים החדשה עבור הרשימה המשותפת "עוגנים" אשר בראשה עומד יו"ר ההסתדרות החדשה מכובדינו מר עופר עיני הי"ו" כתב הגר"ע ובירך את הבוחרים ב "עושר וכבוד, בריאות והצלחה לאורך ימים".

המתמודד השני, ח"כ איתן כבל, למד בצעירותו בישיבת 'הנגב' בראשות הרב יששכר מאיר זצ"ל.

בראיון שקיים בעבר עם 'כיכר השבת' לאחר פטירת ראש הישיבה סיפר כבל על ימיו בישיבת הנגב: "כשהגעתי לישיבת הנגב, היא הייתה אז מהמובילות, מה שתפס אותי בישיבה היה עניין ה´מוסר´. מ´מסילת ישרים´ וצפונה. אני זוכר כל יום היה לימוד של מוסר. זה נתן לי את ערך המוסף. כשהספידו את הרב בהלוויה, אמרתי לעצמי שחלק מהדברים שאמרו - ראיתי אני כאיש צעיר, אז, כתלמיד בישיבה".

"החברה החרדית נמצאת באחת התקופות המורכבות. מצד אחד - החרדים בתקופה זוהרת. מעולם לא היו כל-כך הרבה תלמידי ישיבה. מצד שני, החרדים נמצאים במצור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר