רגעים להצתה: המפגין משה סילמן חילק מכתב אישי

במהלך ההפגנה של אנשי המחאה החברתית, אמש, גבר כבן 40 - משה סילמן, הצית את עצמו ונפצע קשה מאוד. האיש יצא מאחת הכניסות של הבתים הסמוכים, שפך על עצמו חומר דליק והצית את עצמו. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מכוויות בדרגות שונות במרבית חלקי גופו. קודם ההצתה, חילק מכתב. צפו

מישאל לוי | כיכר השבת |
האיש שהצית עצמו, מפונה לבית-החולים (צילום: פלאש 90)

במהלך ההפגנה של אנשי המחאה החברתית, אמש, גבר כבן 40 - משה סילמן, הצית את עצמו ונפצע קשה מאוד. האיש יצא מאחת הכניסות של הבתים הסמוכים, שפך על עצמו חומר דליק והצית את עצמו. הוא פונה לבית-החולים כשהוא סובל מכוויות בדרגות שונות במרבית חלקי גופו.

רגעים לפני שעלה בלהבות לעיני המפגינים, סילמן הקריא מכתב שכתב, על העוולות שנעשו לו, לדבריו. "מדינת ישראל גנבה אותי ושדדה אותי, השאירה אותי חסר כלום", כתב סילמן, "אני מאשים את מדינת ישראל, את ביבי נתניהו ושטייניץ, על ההשפלה שהאזרחים המוחלשים, עוברים יום יום, שלוקחים מהעניים ונותנים לעשירים ולעובדי המדינה".

סילמן הוסיף: "אין לי כסף לתרופות ולשכר דירה ואין לי בכלל להתחיל את החודש לאחר ששילמתי מיליונים במיסים, עשיתי צבא ועד גיל 46 עשיתי מילואים. ואני לא אהיה חסר בית, לכן אני מוחה כנגד כל העוולות שהמדינה עושה לי ושלכמותי".

סילמן, מסתבר, הוא פעיל במטה המאחה החברתית בחיפה, לאחר שנקלע למצוקה כספית קשה. "הוא בסך הכל רצה לחיות", סיפרו חבריו מחיפה.

"כולנו בהלם ולא מבינים איך זה קרה, אבל בעיקר מאוד כועסים", אומרים חבריו, הפעילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר