המשבר במעריב: 183 עובדים יצאו לחל"ת

בישיבה קשה הודיע הנאמן ל-183 עובדי "מעריב" כי מעתה הם בחופשה ללא תשלום. עובד לכיכר השבת: "אתה לא יודע האם מחר יהיה לך איך להאכיל את הילד שלך" (עיתונות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
עובדי מעריב מפגינים (צילום: פלאש 90)

בבוקר אתמול (רביעי) הבינו בעיתון מעריב כי תם עידן, העיתון צועד אל עבר סגירתו הסופית וכי אלו רגעיו האחרונים. רו"ח חן ברדיצ'ב, נאמן בית המשפט, נפגש בצהרים עם העובדים.

בפגישה הטיחו העובדים האשמות חריפות כנגד, מו"ל העיתון, שלמה בן צבי, והנאמן הודיע ל-183 עובדים כי הם יוצאים החל מהרגע לחופשה ללא תשלום כחלק הסכם הקפאת ההליכים של העיתון.

העובדים יצאו מהפגישה המומים, לחלקם מעריב היה לבית שנים רבות. רובם גדלו והפכו לעיתונאים בזכות העיתון שהלך וכשל בחלוף השנים.

אחד העובדים שקיבל את מכתב החופשה, נשמע נסער בשיחה עם "כיכר השבת": "תשמע, אני לא יודע מה לעשות, אני לא רגיל להיות בהגדרת מובטל, לחפש עבודה עכשיו זה ממש יהיה קשה אני לא יודע מאיפה להתחיל לחפש. ממש הלכו והרסו פרנסה לעשרות עובדים זה פשוט בלתי נתפס".

העיתונאי שהפך לאזרח מובטל מספר כי עד לפיטוריו חייו היו בספק תמידי באשר למקום עבודתו: "יש לי חברים עוד מהתקופה של המו"ל הקודם שאמרו לי שהדבר הכי טוב שהם עשו בחיים זה שהם עזבו את העיתון, הם טוענים שבחוץ טוב יותר. שלחיות בספק יותר קשה - הספק הוא שאתה לא יודע האם מחר תקבל מכתב פיטורין. בעצם, אתה לא יודע האם מחר יהיה לך איך להאכיל את הילד שלך".

עם קבלת מכתב החופשה אסף נחום, עורך הספורט באתר nrg פרסם כתבה באתר תחת הכותרת "גומרים - הולכים" עם תמונתו של המו"ל, שלמה בן צבי ובו כתב: "בפעם הראשונה השאירו אותנו בלי מילים. היום הוצאו לחופשה ללא תשלום 183 עובדים ולכן לא נוכל לעדכן את האתר. לא קיבלנו משכורות בחודש פברואר האחרון, וגם את מארס סביר להניח שלא נראה. אנחנו לא כותבים יותר טקסט, משאירים אתכם עם התמונה של מי שאחראי לזה. תודה על האמון האדיר בשנים האחרונות מצדכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר