תא חדש: הכתבים המדיניים התאגדו

הכתבים המדיניים בכלי התקשורת הקימו "תא כתבים מדיניים" שנועד "לקדם שיתוף פעולה ודיאלוג מקצועי מול המערכת המדינית והביטחונית". בראש התא: אודי סגל (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אודי סגל (צילום ארכיון: פלאש 90)

הכתבים המדיניים הבכירים בכלי התקשורת נפגשו בימים האחרונים עם שר החוץ אביגדור ליברמן, עם בכיר במטכ"ל ובכיר בבית הלבן, מפגשים אלו היו כחלק ממהלך חדש בו נקטו הכתבים, לאחר שהקימו תא כתבים מדיניים, שמטרתו להתייצב כגוף אחד לפגישות מסוג זה.

הכתבים הסבירו כי מטרת ההתאגדות הינה כדי להגביר את שיתוף הפעולה המקצועי. "הכתבים המדיניים החליטו על הקמתו של התא מתוך רצון לקדם את שיתוף הפעולה השוטף והדיאלוג המקצועי מול המערכת המדינית והביטחונית על רבדיה השונים, ולהגביר את הנגישות והשקיפות של גופים אלה כלפי התקשורת וממנה אל הציבור בישראל", נמסר.

בראש התא יעמוד אודי סגל, הכתב המדיני של חדשות ערוץ 2. לצדו יהיו חברים בתא: בן כספית - עיתון 'מעריב-סופהשבוע', שמעון שיפר ואיתמר אייכנר - 'ידיעות אחרונות', אטילה שומפלבי - ynet, רונן פולק וצ'יקו מנשה - 'קול ישראל', איילה חסון - 'ערוץ 1'.

כמו כן יהיו חברים בתא גם העיתונאי ברק רביד - עיתון 'הארץ', לילך ויסמן - 'גלובס', אילאיל שחר - 'גלי צה"ל', מואב ורדי - 'ערוץ 10', אמיר תיבון - 'וואלה' ושלמה צנזה - 'ישראל היום'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר