טלטלה נוספת במקור ראשון: המהדורה היומית תסגר

למרות הרכישה על ידי איל ההון שלדון אדלסון, עיתון מקור ראשון יפסיק לצאת במהדורה יומית. הבעלים הודיע לעובדים כי המהדורה היומית לא כלכלית. המאמץ ירוכז בעיתון שבועי (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הכיס העמוק של אדלסון לא מספיק (צילום: פלאש 90)

ארבעה חודשים שנמכר, הבעלים החדש של העיתון הדתי 'מקור ראשון', שלדון אדלסון, הודיע לעובדיו כי הוצאתו לאור של העיתון במהדורה יומית אינה כלכלית - הוחלט להפיץ את העיתון רק בסוף שבוע.

בעבר כבר היו סגירות והפסקות במקור ראשון, אך הפעם העניין נראה סופי. בשלב זה למרות קבלת ההחלטה, טרם ידוע מתי יצא הגיליון האחרון של המהדורה היומית בפעם האחרונה.

ב'מקור ראשון' הסבירו את המהלך כי "בכוונת העיתון למקד את מאמציו בהעצמת מוצר הדגל של גיליון מקור ראשון בסופי-שבוע, וכן להמשיך ולשמור על קשר עם הקוראים בכל ימות השבוע באמצעות אתר nrg המתחדש".

לפני כמה חודשים ענן פיטורין ריחף על עובדי העיתון זאת לאחר שהחברה שהפעילה את העיתונים מקור ראשון ומעריב ואת אתר NRG נקלעה לקשיים כלכליים, שסיכנו את קיומו של העיתון, בעקבותיהם הורה בית המשפט המחוזי בירושלים (כב' השופט דוד מינץ) על מתן צו הקפאת הליכים ועל מינוי נאמן. במסגרת זאת אישר בית המשפט המחוזי את רכישת מקור ראשון ו-NRG על-ידי ישראל היום, ואת רכישת מעריב על-ידי ג'רוזלם פוסט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר