בנט מחק את "התביעה מהסרטים" נגד העיתונאי דרור פויר

שר החינוך נפתלי בנט איים בתביעת דיבה מהסרטים נגד העיתונאי דרוד פויר בעקבות ציוץ בטוויטר, אולם כעת משך את התביעה לאחר שהצדדים הגיעו להסכם גישור שפרטיו נותרו חסויים (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר, פלאש 90)

שר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט מחק את תביעת הדיבה שהגיש נגד העיתונאי דרור פויר בעקבות ציוץ שפרסם לפני הבחירות. בנט הבטיח אז "תביעת דיבה מהסרטים", אולם לפי הדיווח היום (שני) באתר "העין השביעית", הוא משך אותה.

התביעה הוגשה לאחר שפויר, שהשתתף בעצרת בחירות של בנט צייץ ברשת הטוויטר: כי "בנט קרא לכל הערבים גנבים". בנט פרסם תגובה חריפה: "אז זהו דרור: לא היה ולא נברא. הכל מתועד ומוסרט. שקר מוחלט. אעשה זאת בפשטות, דרור: או שתוציא הודעת תיקון והתנצלות תוך 24 שעות, או שתחטוף תביעת דיבה מהסרטים".

פויר אמר בתגובה: "אז נכון, הוא לא אמר את הדברים בדיוק אחד לאחד – הוא בכלל לא טיפש, הבנאדם – אבל מה הוא אמר בעצם? הא? מה בעצם הוא אמר? אתם יודעים בדיוק כמוני מה הוא אמר, אבל אני צייצתי את זה בטוויטר וקיבלתי איום ב'תביעת דיבה מהסרטים'".

בהמשך כתב פויר: "אז זה מה שהבנתי וזה מה שכתבתי. ומאחר ולמדתי מבנט משהו אז גם אני לא מתנצל (לא תמיד, רק עכשיו. בחיים אני דווקא חסיד גדול של התנצלויות כשצריך). רק מבהיר. ואבהיר שוב: בנט לא אמר שכל הערבים גנבי רכבים. אני הבנת ככה וצייצתי את זה בחשבון הטוויטר הפרטי שלי".

בנט אכן הגיש תביעה נגד פויר, אולם כפי שדווח בעין השביעית, הצדדים הודיעו לפני כחודש לבית המשפט כי בכוונתם לפנות לגישור. היום הודיעו עורכי הדין כי החליטו למחוק את התביעה בעקבות חתימה על הסכם גישור שפרטיו נשארו חסויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר