מכתב התראה

רמי סדן לעיתונאי גידי וייץ: פרסמת שקרים

רמי סדן, שיגר באמצעות עורך דינו אילן בומבך מכתב לעיתונאי 'הארץ' גידי וייץ ודרש ממנו התנצלות ופיצוי על הציטוטים שייחס לו נגד ש"ס ואריה דרעי ומאיים לתבוע אותו בבית המשפט (עיתונות)

ישי כהן | כיכר השבת |
רמי סדן (מתוך ynet)

בשבוע האחרון יצאה תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי בקמפיין חסר תקדים נגד מינוי רמי סדן ליו"ר הדירקטוריון בחדשות 10, איימה במשבר קואליציוני, החרימה את המליאה ואיימה שלא לשוב עד שראש הממשלה לא יפטר אותו.

סדן מצידו הכחיש שוב ושוב את הפרסומים וטען כי מדובר בשקרים, בש"ס הגיבו כי הם מאמינים לדיווח בעיתון 'הארץ' שם הובאו הציטוטים, וכי אם הדברים אינם נכונים הרי שסדן צריך לתבוע את העומדים מאחורי הפרסום.

ואכן אמש (שני) שיגר רמי סדן מכתב לעיתונאי 'הארץ' גידי וייץ ודרש ממנו התנצלות ופיצוי, לדבריו אם זה לא יקרה הוא יתבע אותו בבית המשפט.

במכתב ששיגר סדן - באמצעות עו"ד אילן בומבך - לוייץ, נכתב בין היתר: "הדברים שפרסמת הנם שקריים בעליל. קודם לפרסום הידיעה לא פנית למרשנו ולא ביקשת ממנו תגובה לדברי בלע אלה שציטטת ושכתבת. הזדרזת לפרסם את הדברים מבלי שבדקת את נכונות אמירתם עם שאר הנוכחים בישיבה".

לדבריו: "אילו היית בודק את הדברים עם חברי הדירקטוריון שנכחו בישיבה, היית מגלה על נקלה כי הדברים לא נאמרו. כך גם עולה מעדותם בכתב של 8 חברי הדירקטוריון בפני הרשות השנייה".

כזכור, בש"ס התקפלו אמש מהאיומים להחרים את המליאה והוועדות וחזרו להצביע למרות שסדן לא פוטר. בין היתר הסביר נתניהו לדרעי כי אין לו סמכות לפטר את סדן, גם בתפקידו כשר התקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר