רדיו ´קול ברמה´ נפרד מאריאל קוניק

אחרי תקופת סכסוך ארוכה, ואחרי שמכר את מניותיו לשותפיו במחיר מפולפל, נפרד המנכ"ל קוניק מהתחנה שהקים. המנכ"ל הזמני: דרור אדם

יוסי וייס | כיכר השבת |
קול ברמה (כיכר השבת)

תמה תקופה ב'קול ברמה': אריאל קוניק יוזם התחנה והמנכ"ל מיום היווסדה, עזב בראשית השבוע את תפקידו, לאחר שמכר את כל מניותיו לשותפיו.

ביום חמישי האחרון ערך קוניק אירוע פרידה מעובדיו בתחנה, עובדים אותם הוא אישית בחר וקיבל לעבודה. בהתרגשות גדולה הסביר קוניק לעובדים את נסיבות עזיבתו, "לא הייתה כל ברירה, יכולתי להישאר ולהילחם, אבל התוצאה הייתה התפרקות התחנה, ובזה לא הייתי חפץ".

"רציתי גם לסיים את הסכסוך מתוך שלום, וללא מריבות, וזה לשמחתי מה שהיה. אני מאחל לכם ולתחנה הרבה הצלחה בהמשך, מכל הלב" סיים קוניק בהתרגשות רבה.

אמש, ערכו גם השותפים אירוע פרידה קטן לקוניק מטעמם, הם העניקו לו תעודת הוקרה על היותו מייסד התחנה, ושיבחוהו על הצלחתו כמנכ"ל, כאשר העמיד בזמן שיא חסר תקדים את התחנה כריווחית, וזאת כבר בחודשים הראשונים לפעילותה.

החריקות בין השותפים בתחנה, החלו כזכור, זמן לא רב לאחר תחילת פעילותה. כאשר רוב מחזיקי המניות - צבי עמר וגבי אדרי, מנסים לפטר את השותף הנוסף והמייסד אריאל קוניק, מתפקידו כמנכ"ל התחנה. ניסיון פיטורין שהגיע עד לאלימות של ממש והתערבות המשטרה במקום.

החלטת הפיטורין אמנם נבלמה על ידי הרשות השנייה, כאשר אף טענותיו של קוניק בדבר ה'שותף סמוי' משה חדיף שהוכנס לחברה כשותף שלא כדין על ידי גבי אדרי, מקבלים את הסכמת הרשות השנייה, תוך שהם מגבים את אופן ניהולו של קוניק את התחנה, וקושרים כתרים לביצועיו כמנכ"ל.

מאוחר יותר, ובתיווכו של גורם רבני המקורב לצדדים, החל משא ומתן שקט ביניהם, כאשר המטרה היא לסיים את הסכסוך בדרכי שלום.

לפני כמה שבועות בישרו השותפים, כי הגיעו להסכמה בסוגיית השותפות, וכי קוניק יהיה זה שימכור את מניותיו לשותפיו. המחיר הנדיב שקיבל קוניק, כולל גם פיצויי פרישה מוקדמת, וכן תשלום נכבד על היותו מייסד התחנה, ועל המניות הנוספות שהיו מגיעות לו בהמשך, על פי ההסכם המוקדם.

בשני הצדדים מספרים היום, כי הסכסוך הסתיים מבחינתם לחלוטין, וכי אין כל איבה ביניהם ולא נותרו כל משקעים. יחד עם זאת, את התחנה עזב יחד עם קוניק, גם מקורבו של קוניק - סמנכ"ל התפעול איציק מור, כאשר גם עתידה של סמנכ"לית השיווק סמדר כוכבי - עדיין אינו ברור בשלב זה.

מי שמשמש כרגע כממלא מקום המנכ"ל, הוא רואה החשבון דרור אדם, העובד במשרדו של הבעלים גבי אדרי. אדם ישמש כמנכ"ל עד לאישור מועצת הרשות השנייה את המנכ"ל המוצע על ידי השותפים, מי שעונה לשם יוסי אסולין, ומשמש כיום כדובר עיריית אשקלון, ובעבר עובד ברדיו דרום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר