יו"ר ´לב מלכה´:

"ב´ידיעות אחרונות´ מנסים לדפוק את ביבי בכל מחיר"

בעקבות התחקיר הבוקר ב"ידיעות אחרונות" על-כך שראש-הממשלה בנימין נתניהו "רושש" את ארגון החסד "לב מלכה", מגיב לראשונה יו"ר הארגון הרב אהרן אברמן, ל´כיכר השבת´: "הכל סיפורי סבתא. לא נפגענו כלכלית. הסכומים שעליהם מדברים בעיתון הם לא נכונים". וגם: האם הם נפגעו מהתחקיר? (עיתונות)

דוד כהן, כיכר השבת | כיכר השבת |

"ההר הוליד עכבר", כך מתבטאים היום (שלישי) עיתונאים רבים בשיחה עם "כיכר השבת", לאחר הציפיות ל"רעידת אדמה" של ממש. "נתניהו יכול להמשיך לחייך לעצמו", הם מציינים ומוסיפים בהלצה ש"סימני הדאגה שניכרו על פניו של ראש-הממשלה ערב פרסום התחקיר, ניתן לייחס אותו, ככל הנראה, לאיום האיראני"...

"העובדים של נוני מוזס יצטרכו להזיע הרבה יותר בכדי להפיל את נתניהו", מעריכים גורמים יודעי-דבר במערכת הפוליטית. "עד אז, נתניהו יכול להמשיך להביט להנאתו מידי בוקר בעיתון הבית שלו 'ישראל היום', יחד עם עוד 299 אלף העותקים המחולקים חינם מידי אל-מול עיניהם הכלות של בכירי 'ידיעות'.

לעומת זאת, בארגון החסד החרדי "לב מלכה", לא ממש אהבו להתעורר הבוקר למראה הכותרת הזועקת מעמוד השער של העיתון. הפרשה בהחלט לא משרתת את יחסי הציבור של הארגון.

בארגון עצמו סירבו בתוקף להתייחס לפרשה, אך יו"ר הארגון הרב אהרן אברמן, נעתר אחר-הצהריים, לבקשת "כיכר השבת", להשיב למספר שאלות.

איך אתם מגיבים על הפרשה?

"התגובה שלנו היא אין תגובה".

בכל זאת. מה בעצם חשבו תחקירני 'ידיעות אחרונות'?

"הם מנסים לדפוק את ביבי בכל מחיר, לכן הם פרסמו את התחקיר".

האם נפגעתם כלכלית בעקבות הסכומים שאותם דרש נתניהו עבור ההרצאות?

"הכל סיפורי סבתא. לא נפגענו כלכלית. הסכומים שעליהם מדברים בעיתון הם לא נכונים".

נפגעתם מהתחקיר?

"מה פתאום. כל המדינה קראה היום בעיתון - שהעמותה דואגת ומסייעת לחולים, ואנו, בשעה שכולם מדברים, ממשיכים, יחד עם המתנדבים לדאוג לעמך בית-ישראל".

כזכור, כפי שפרסמנו בהרחבה, על-פי התחקיר ב'ידיעות אחרונות', דרש ראש-הממשלה נתניהו סכום של מיליון שקל עבור יום עבודה אחד לטובת עמותת "לב מלכה". על-פי העיתון, הסכום הדמיוני הזה רושש את "לב מלכה" והביא אותה להתמוטטות כלכלית.

בתחקיר, סופר כי בשנת 2002, נערך ערב לטובת "לב מלכה" במקסיקו סיטי, בנוכחות עשרות אילי הון יהודיים. נתניהו נשא נאום שובה לב, אך מסע ההתרמות נכשל לחלוטין.

"'לב מלכה' קיבלו ממסע ההתרמות ההוא רק 140 אלף דולר. היה זה הפסד כספי גדול, שהביא לגרעון של מליון שקל באותה שנה ולקשיים כלכליים שמלווים את 'לב מלכה' עד היום", נכתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר