הרשות השנייה התערבה, וחברת "הוט" תתקן הפרסומת עם החרדי

בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת" על הפרסומת של "הוט", בה נראה "חרדי" נזרק מהגג, התערבה הרשות השנייה ודרשה תיקון. הוט: צביעות (כיכר)

חנה בורט | כיכר השבת |
הפרסומת הבעייתית

חברת הכבלים HOT תידרש לתקן את הפרסומת של זלצמן, זאת לאחר שעשרות תלונות הגיעו לרשות השנייה בנוגע לתוכן הפרסומת - כך מדווח אתר "הרשות השניה".

בפרסומת - עליה פורסם לראשונה באתר "כיכר השבת" - נראה צוות התוכנית הבורר רודף אחרי בחור בשם זלצמן שהחליף את זהותו ונהפך לחרדי, כאשר בסיומה של הפרסומת הבחור אף מושלך מגג של בניין.

לרשות השנייה הגיעו תלונות רבות החל מארגונים חרדים, המשך בארגונים הדואגים לילדים ולבטיחות וכלה באזרחים מהשורה שמצאו שהפרסומת פוגעת.

בעקבות ריבוי התלונות הוחלט ברשות כי יש צורך לתקן את התשדיר על מנת להמשיך לשדרו. מהרשות השנייה נמסר בעניין כי "בעקבות פניות ציבור רבות שהוגשו לרשות השנייה דרשה הרשות מהזכיין לשדר תשדיר מתוקן".

מחברת HOT נמסר בתגובה: ההתערבות של הרשות השנייה בפרסומת הינה צביעות לשמה לאור התכנים המשודרים בכל יום בטלוויזיה. אין לפרש את הפרסומת הזו אלא באופן הומוריסטי, כפי שפירשו את סדרת פרסומות "הבורר", אשר שודרו בחצי שנה האחרונה וזכו לאהדה הרבה ביותר בקרב הציבור. החלטת הרשות הנה פגיעה באינטליגנציה של הציבור הרחב ומוטב היה שלא היתה מתקבלת."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר