"זאת חרטא"

איש התקשורת נגד ראש הממשלה לפיד: "פגע מדיני"

איש התקשורת ינון מגל תקף בריאיון את ראש הממשלה יאיר לפיד וטען כי הוא "פגע מדיני". בתגובה, הגן הכתב בן כספית על ראש הממשלה יאיר לפיד ואמר כי "זאת חרטא" (תקשורת)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

לאחר הדיווח על מתח ביחסים בין ישראל לרוסיה, איש התקשורת ינון מגל תקף את ראש הממשלה לפיד ואמר כי "יש פגיעה ביחסים, הרוסים לא נותנים ליהודים לעלות לארץ, הפסיקו את העבודה של הסוכנות. מה שיפה שכל הפעמים שלפיד דיבר נגד רוסיה אני אמרתי שהוא עושה טעות ופוגע ביחסים, ואתה אמרת לי 'מה פתאום, הכול טוב, הכול נפלא, דבר איתי אם יהיה שינוי'. הנה, יש פגיעה ביחסים".

בהמשך התייחס למצב בלבנון ואמר כי "הבן אדם הזה הוא פגע מדיני, ככה לא מנהלים מו"מ. אחרי איומים באלימות של נסראללה הוא מתחנן להסכם עם הלבנונים, אתה מבין? זה פגע מדיני.

על איזו קואליציה לאומית יש לו? עם מי? הוא פוסל את הקיצוניים, החרדים לא ישבו איתו בחיים, הוא פוסל את נתניהו. יש לו רק עם המשותפת שהוא בעצמו אמר 'בוודאי שאני אשב', אז עכשיו הוא עוד פעם עושה זיגזג?".

בתגובה, ניסה להגן איש התקשורת בן כספית על לפיד ואמר כי: "לגבי הקואליציה - בוא לא ניכנס לזה. לא רצית להקשיב או שכהרגלך לא הקשבת. מעולם לא אמרתי, מכיוון שאתה מקשיב רק לעצמך ומביט במראה רק על עצמך, מעולם לא אמרתי שאין פגיעה ביחסים עם רוסיה".

"אני מאוד שמח שאנחנו לא נמצאים במקום שבו התכנסה אתמול פסגת הרשע, שהחרפנו את ההתבטאויות. שגריר רוסיה הכחיש את מה שפורסם בשמו, ולגבי לבנון - כן, צריך להגיע להסדר עם הדבר הזה, האמריקאים מנהלים את זה", אמר והוסיף כי "אגב, ברק רביד כותב לי שכל הסיפור עם הסוכנות זאת חרטה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר