הפרשנים התעמתו

'נתניהו שונא המדינה'; 'לפיד גדול המסיתים'

בן כספית וינון מגל, המגישים תוכנית משותפת ברדיו, שוב בחרו להתעמת כשכל אחד מייצג צד פוליטי מסוים • מגל תקף את ברביבאי על דבריה; כספית השמיץ את יו"ר הליכוד (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
מימין: נתניהו; משמאל: לפיד (צילומים: אוליבייה פיטוסי ואבשלום ששוני, פלאש 90; עיבוד: כיכר השבת)

אחת התוכניות המשפיעות בישראל בשנה האחרונה היא תוכניתם המשותפת של בן כספית, עיתונאי 'מעריב' ובעברו כתב מדיני במשך שנים רבות, וינון מגל, מגיש 'הפטריוטים' ב'עכשיו 14' ובעברו העורך הראשי של אתר 'וואלה'. בעוד כספית מייצג את 'מחנה רל"ב', כפי שפרסם סיפורים רבים אודות משפחת נתניהו והתנהלות שרה, רעיית יו"ר הליכוד, מגל מכנה את עצמו 'ביביסט' ומייצג 'הגוש האמוני'.

גם הבוקר (חמישי) המשיכו השניים למשוך איש איש לתפיסותיו, לפי האירועים הפוליטיים אמש: ינון מגל פתח את התוכנית בהתייחסות לדברי שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, שאמרה בכנס פתיחת מערכת הבחירות של יש עתיד כי "יש בורא עולם אחד ויש יאיר לפיד אחד", וכאילו השוותה בין הקב"ה לרה"מ, רחמנא ליצלן.

מגל תקף: "עשיתם כתבות (התקשורת הכללית; י"ט) על תליון הנאמנות של נתניהו, אבל על מה שאורנה ברביבאי אומרת אתם לא תגרמו לזה לתפוס ולא תדווחו על זה. יאיר לפיד אמר אתמול שהם ניצחו את 'מכונת ההסתה והרעל' ארבע פעמים. לרוב הציבור היהודי, 60 מנדטים, הוא קורא 'מכונת הסתה ורעל'. זה גדול המסיתים, הוא ראש הממשלה שלנו, שמראיין רמטכ"לים ולא נמצא בדיונים הביטחוניים".

כספית, מצידו, טען שהתקשורת לא תתייחס מדי לאמירת השרה ברביבאי כי "מה שיש ברשתות החברתיות זה מה שתופס", ופנה לתקוף את יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, שאתמול הציג תוכנית כלכלית, שלכאורה יבצע אם ישוב לכס ראש הממשלה: "נתניהו, אתה שקרן", תקף עיתונאי 'מעריב'. "הבעיה של עליית המחירים היא בעיה קשה, צריך לטפל בה ומטפלים בה. נתניהו שונא את המדינה, הוא מוכן להקריב אותה כדי להכשיל את לפיד. אני מתפלל שיגיע הרגע שנתניהו יתפס באמירת אמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר