"ערוץ 12 - ימני מובהק"

ימים אחרי שעזבה את הערוץ, רינה מצליח נגד עמית סגל

העיתונאית הוותיקה רינה מצליח תקפה בריאיון את עמית סגל וטענה כי הערוץ הפך ימני: "אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס" (תקשורת)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: משה שי, יונתן זינדל - פלאש 90)

רינה מצליח יורה לכל הכיוונים: פחות משבוע אחרי הודעת הפרישה של אשת התקשורת הוותיקה מערוץ 12, העיתונאית רינה מצליח תקפה בחריפות את הערוץ בו עבדה ואת העיתונאי עמית סגל.

בשיחה בינה ליבן כתבת 'ערוץ 14' נווה דרומי, שנחשפה ב'וואלה', אמרה מצליח: "כל העיתונאים יצאו להגנת ערוץ 14, אף עיתונאי ימין לא יצא להגנתי כשאנשי ביבי שחטו אותי וכתבו "לרצוח את רינה מצליח" בתחנות רכבת. אני ישבתי באולפן שישי ויצאתי להגנת ערוץ 14... יש פה כוח של ממשלת נתניהו לסתום פיות לעיתונאים באופן הכי מובהק, ולא רק להם. יש להם כוח לפגוע בעיתונות החופשית, בפרקליטות, במשטרה, בבתי המשפט".

בתגובה, אמרה נווה דרומי כי הטענה שיש אנשי ימין בעולם התקשורת היא נכונה, אך טענה כי הם "בגטו" בערוץ 14. מצליח הגיבה בחריפות ותקפה את הערוץ בו עבדה: "עמית סגל ממש בגטו. עמית סגל הוא העיתונאי הכי משפיע בישראל. והוא ממש לא לבד. רוצה לספור? רק אצלנו יש את עפר חדד, סיון רהב מאיר, יאיר שרקי ויש עוד שאני לא רוצה לנקוב בשמם... תקשיבי לסגל, הוא העיתונאי הכי בולט אצלנו שמקבל הכי הרבה זמן מסך....".

עוד אמרה מצליח: "על מה את מדברת? אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. על מה את מדברת? ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים".

בתגובה, הביאו למצליח את העיתונאים אמנון אברמוביץ', ערד ניר ודני קומרו כמשל לעיתונאי שמאל, ומצליח הגיבה: "זה נכון. אנחנו עדיין לא ערוץ 14 ויש אצלנו מקום לדעות נוספות".

ב'חדשות 12' לא הגיבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר