"פוגעני, מבזה ומשפיל"

נציב פניות הציבור: "אני קורא לפעול בחומרה נגד נתן זהבי"

לאחר ההתבטאות החמורה של השדרן נתן זהבי, הוגשו נגדו מאות תלונות לרשות השנייה, נציב פניות הציבור מבהיר במכתב, כי ההתבטאויות היו מבזות ומשפילות ויש לפעול בחומרה נגד השדר" (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתן זהבי | ארכיון (צילום: פלאש 90)

ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו התקבלו תלונות רבות כנגד שדרן הרדיו נתן זהבי, על דבריו הבוטים והמזעזעים נגד מניחי תפילין.

כזכור, בתחילת השבוע - באמצע השידור, התייחס זהבי לדתיים בממשלה החדשה ואמר: "כל ה... האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע".

"לכו קיבינימט", אמר זהבי בגסות והוסיף: "עם הצניעות ועם החלות וההדלקת נרות והתפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור", זהבי סיים את דברי הבלע שלו ואמר: "לפני שאסתבך פה עם מנהל הרדיו".

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה: "הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ"ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך".

במענה לתלונות שהצטברו אצל נציב תלונות הציבור, הוא השיב במכתב שכתב: "אני קורא להנהלת הגורם המשדר לפעול בחומרה ובנחרצות כנגד השדר וכנגד אמירות בוטות אלו על מנת למנוע הישנות מקרים מסוג זה".

המכתב שנשלח

שי גליק מנכ"ל בצלמו שהוביל את המאבק מסר: "אני מברך על החלטת הנציב שקיבלה את דרישתנו שההשעייה איננה מספיקה שכן מדובר בשור מועד. דם הציבור החרדי והיהודי בארץ לא הפקר. ונמשך לדאוג לזכויות אזרחי ישראל בכלל והציבור הדתי והחרדי בפרט ושמירה על שמם הטוב".

ההצעה המפתיעה של צבי יחזקאלי לנתן זהבי

איש התקשורת והפרשן לענייני ערבים בחדשות 13 שיגר אתמול (רביעי) מסר לשדרן המושהה נתן זהבי, בעקבות דבריו נגד התפילין. יחזקאלי קרא לזהבי להניח אותן, בשביל שיוכל להבין יותר טוב את מה הוא מבקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר