צלם 'כיכר השבת'

כבוד: 2 תמונות ותיעוד וידאו של חיים גולדברג בתערוכה היוקרתית

צלם הבית של 'כיכר השבת', חיים גולדברג, קוטף שוב הישג מקצועי נחשב: שתי תמונות וקטע וידאו שצילם, נבחרו להופיע בתערוכת הצילומים היוקרתית 'עדות מקומית' (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הצילומים בתערוכת 'עדות מקומית' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שתי תמונות וקטע וידאו סוער שצילם חיים גולדברג, צלם הבית של אתר 'כיכר השבת', נבחרו היום (רביעי) להופיע בתערוכת התמונות היוקרתית 'עדות מקומית'.

תמונה אחת שנבחרה זו תמונה שתיעד גולדברג ממסע הלוייה של ראש ישיבה בשכונת 'גאולה' בירושלים לפני מספר חודשים. מיטתו של הרב, מכוסה בטלית, נראית במרכז, וסביבה המוני תלמידים יתומים.

התמונה הנוספת שנבחרה זו תמונה העוסקת במאבק במגזר החרדי בפגיעות. בתמונה נראות מספר בנות כשמסכות לבנות על פניהן והן אוחזות בשלט ועליו המילה "נפגעתי".

בנוסף, כאמור, מציג גולדברג השנה לראשונה גם קטע וידאו בתערוכה. מדובר בתיעוד מקטטה אלימה בין יהודים לערבים בערב מצעד הדגלים האחרון, במהלכה נפצעה אישה פלסטינית.

תמונתו של גולדברג בתערוכה
תמונתו של גולדברג בתערוכה
קטע הוידאו שצילם גולדברג ונבחר להופיע בתערוכה היוקרתית

'עדות מקומית', כידוע, היא תערוכה לצילומי עיתונות מישראל ומהרשות הפלסטינית, הנערכת מזה 12 שנה, במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. התמונות המוצגות בתערוכה נבחרים על ידי חבר שופטים, מתוך אלפי צילומים הנשלחים למקום.

יצויין כי "תמונת השנה" שזכתה בתחרות צילומי העיתונות עדות מקומית היא תמונה ממסע הלווייתו האדיר של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי. מדובר בתמונה שתיעד איתי רון ובה נראים מספר מצומצם של חרדים מטפסים על עץ בכדי להשקיף על ההמונים הצועדים.

חיים היקר, ברכותינו!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר