הפדיחה נחשפה

ח"כ מהליכוד התלונן: "עוקבים אחרי"; ומה התגלה?

חבר כנסת שנחשד בעבר ב"מחנאות" בתוך הליכוד, טען כי יש רכב שמתצפת על ביתו ואף צירף תיעוד לכך; כעבור שעות נחשף מי באמת עוקב אחר הח"כ? | כל הפרטים (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
התמונה שצירף ואטורי (צילום: מתוך הטוויטר של ניסים ואטורי)

פדיחה או טענה מוצדקת? חבר הכנסת החדש-ישן במפלגת הליכוד התלונן כי יש מישהו שעוקב אחריו ואף צירף תצלום של המכונית והתעניין האם מישהו יודע מיהו העוקב. לפני שעה קלה (שני) נחשף מה עומד מאחורי המעקב.

חבר הכנסת ניסים ואטורי שלא נבחר בכנסת הקודמת מטעם הליכוד, נבחר שוב לכנסת הנוכחית כנציג אחד המחוזות בצפון, ובתחילה אף נחשד בשיתוף פעולה עם חברי הכנסת המורדים בליכוד.

בציוץ שכתב אתמול בחשבון הטוויטר שלו נכתב: "עקב המלחמה הבלתי מתפשרת שלי באלה שפוגעים בדמוקרטיה ולא קיבלו את דין הבוחר. מישהו מנסה לפגוע בי ובמשפחתי. אני מפרסם פה את הרכב שביצע מעקב על ביתי. לא תשברו אותי!".

בריאיון שהעניק הבוקר לרדיו קול חי, אמר ואטורי: "המעקב אחרי, יתכן שהוא מטעם עיתון הארץ או ערוץ 12 שרוצים להילחם בדמוקרטיה בגלל שאני פעיל. אין לי מה להסתיר, אבל ב-07:00 מתקשרים שכנים ואומרים לי מתצפתים על הבית שלך. פניתי לקצין הכנסת וזה בבדיקה".

כעבור שעות חשפה העיתונאית החרדית מעיתון מעריב, אנה ברסקי, כי נפתרה התעלומה. לדבריה: "מתברר כי מדובר בתחקיר עיתונאי בנוגע למקום מגוריו של ואטורי בתקופת הפריימריז. התחקיר ישודר הערב בערוץ 12".

ואטורי מסר בתגובה לתחקיר שעוד לא פורסם: "לא עשיתי שום דבר פיקטיבי. הכל נעשה על פי חוקת הליכוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר