מתעמתים בטוויטר

ממשלת ימין? מלחמת עולם בין שר התקשורת ל'עכשיו 14'

מגישי 'עכשיו 14' עלו למתקפה נגד שלמה קרעי בטענה כי הוא עומד לפגוע בהם, דווקא כאשר הם רושמים זינוק ברייטינג • האם הם נגד שוק חופשי? (תקשורת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בשבועות האחרונים, ערוץ הטלוויזיה 'עכשיו 14' רושם זינוק מדהים בנקודות הרייטינג, והופך להיות הערוץ השני הנצפה בישראל, אחרי שנים של דשדוש במקום.

האידיאולוגיה הימנית והביביסטית המקודמת בערוץ, החלה לשאוב צופים רבים, הזועמים על צורת סיקור הרפורמה המשפטית בכלי התקשורת האחרים.

אך דווקא עכשיו, מתפתחת לה מלחמה בין הערוץ שהופך לפופולארי, לבין שר התקשורת שלמה קרעי ממפלגת הליכוד.

הכל התחיל מציוץ של בועז גולן, המגיש תכניות בערוץ: "מכל הדיבורים של השר קרעי על רפורמות, לא נשאר כלום. מה כן? הוא שוקד בימים אלה על הקמת ערוץ חדשות ימני שיתחרה בערוץ 14. פשוט מביך"..

"פניתי לקרעי, שלא היסס לאשר את הדברים. כמו שלפיד לא הצליח לסגור אותנו, גם קרעי לא יצליח".

בציוץ נוסף כתב גולן: "פרטים חדשים על מתווה קרעי לפירוק תקשורת הימין: מדובר במהלך שיעניק רשיון ל-i24 של פטריק דרהי להקים ערוץ חדשות בעברית".

בציוץ שלישי בנושא, האשים: "מאחורי הקלעים של מתווה קרעי לפירוק תקשורת הימין: קרעי נכנע ללחצים של אבי ניר וקשת ולא עצר את מיזם פרי טיוי שלהם. הנפגעת הגדולה מהמיזם היא כמובן הוט שנלחמה במיזם. כדי לפצות את הוט, הוא יאשר לה להקים ערוץ שימכור פרסומות. בקיצור, הכל נועד לעזור לערוץ 12. עאלק גיוון תקשורת הימין".

השר קרעי מצידו, הגיב תחילה כך: "ערוץ 14 עושה חיל ומוכיח שהימין מאס בשידורי התעמולה ורוצה ריבוי דעות. האם לא הגיע הזמן שגם לימניים תהיה את הזכות לזפזפ בשלט בין מגוון תכני איכות? שוק חופשי ותחרותי. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. קנאת סופרים תרבה חכמה! זה רק יחזק את הימין בתקשורת!".

בהמשך, תקף את מגיש 'עכשיו 14': "לצערי, בועז גולן פירסם ואף נתן פרשנות משלו לתגובתי אליו בפרטי. אז לידיעתכם, ה"אישור" שנתתי לדבריו על כך שאני "שוקד על הקמת ערוץ ימני שיתחרה בערוץ 14" הוא כדלהלן: "אני מתכוון להכניס תחרות לשוק. יותר ערוצים. יותר קולות. מגוון דעות. קנאת סופרים תרבה חכמה". שר התקשורת לא מקים ערוצים".

בשלב זה התערב מגיש תכנית 'הפטריוטים', המשודרת בפריים טיים של 'עכשיו 14', ומתחרה בהצלחה בתכניות יקרות ומושקעות בערוצים 11 ו-13.

ינון מגל כתב: "כל הכבוד לשר התקשורת קרעי שאחרי שטיפל בתאגיד ובערוצי התעמולה הוא סוף סוף מתפנה לעשות רפורמה בימין וליצור גם שם תחרות וגיוון תקשורתי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר