בן ארי זועם: "האח הגדול" שודר, למרות הטבח

ח"כ מיכאל בן ארי משגר הבוקר מכתב חריף למנכ"ל "הרשות השניה". הסיבה: שידור תוכנית "האח הגדול" כרגיל, בשעה שגופות הקדושים עדיין בזירה. "התנהלות זאת ראויה לכל גינוי. מתעורר אצלי ספק רב האם הרשות השנייה הייתה נוהגת באותו האופן אילו היה מדובר בשחיטתם של ילדים (חלילה וחס) בתל אביב", הוא כותב

ב. ניסני | כיכר השבת |

"האח הגדול", למרות הכל: בזמן שעם ישראל עקב בעצב ובכאב אחר הדיווחים מאיתמר המדממת, בערוץ 2 התקשו כנראה לוותר על תוכנית הטלויזיה הפופולארית "האח הגדול", ובחרו לשדר אותה למרות הטבח.

בפתח התוכנית, הסביר המנחה ארז טל כי היא נועדה לאפשר לצופים להתנתק מהדיווחים הקשים מיפן ואיתמר, אבל את ההסבר הזה מתקשה ח"כ מיכאל בן ארי לקבל.

הבוקר, שיגר ח"כ בן ארי מכתב חריף למנכ"ל "הרשות השניה", האחראי על שידורי ערוץ 2.

"אני פונה אל אדוני בעקבות שידור תוכנית האח הגדול אמש במוצאי שבת קודש", פותח וכותב בן ארי.

"עוד לא יבש הדם ועוד לא נקברו נרצחי הטבח באיתמר ולצערי החליט מאן דהוא באטימות וחוסר התחשבות לשדר תוכנית שעשועים ולבדר את אזרחי מדינת ישראל בו בשעה שחלק גדול מהם נמצא באבל.

"התנהלות זאת ראויה לכל גינוי. מתעורר אצלי ספק רב האם הרשות השנייה הייתה נוהגת באותו האופן אילו היה מדובר בשחיטתם של ילדים (חלילה וחס) בתל אביב.

"אמנם אני לא מתעלם מהשיקולים הכלכלים שהניעו את מקבלי ההחלטות ואולם כולנו צריכים לזכור שבני עם אחד אנחנו. אבי המשפחה מאיתמר שירת בצה"ל שזה עתה חזר משירות מילואים, הוא אזרח נאמן של מדינת ישראל וכאשר אנו עוסקים בטבח של משפחה כולל ילדים ותינוקות נדמה לי שהשיקול המוסרי היה צריך לגבור על השיקול הכלכלי.

"אבקש לציין ולהדגיש כי בשעה ששודרה התוכנית הגופות עדין התבוססו בדמם בזירת הרצח.

"אשר על כן ולאור כל האמור לעיל אבקש ממך לנקוט בצעדים נגד מי שהחליט את ההחלטה האומללה", חותם בן ארי את המכתב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר