העיתונאי הכי מעצבן ברדיו: רזי ברקאי

מגיש "מה בוער" בגלי צה"ל זכה בתואר המפוקפק, בתום סקר שערכה האגודה לזכות הציבור לדעת. האגודה הזמינה את ברקאי לקחת חלק באסיפה השנתית שלה הערב, אשר תתקיים במרכז מורשת בגין בירושלים, ואשר יוענק בה תעודה לזוכה וכן שי - עותק של מסמך נקדי. ומי כבש את המקום השני?

יוני גבאי וגלובס | כיכר השבת |
רזי ברקאי (פלאש 90)

האגודה לזכות הציבור לדעת מפרסמת את תוצאות הסקר שבחר את "העיתונאי המעצבן ביותר ברדיו" לשנת התשע"א 2011.

את המקום הראשון כבש רזי ברקאי, המגיש מדי בוקר את התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל. בהפרש קולות קטן יחסית ניצב מאחוריו גבי גזית מתחנת הרדיו האזורית "רדיו ללא הפסקה - 103FM". ובמקום השלישי: יעל דן, מגישה ב"גלי צה"ל".

בשבועיים האחרונים השתתפו בסקר כ-2,600 איש.

לדברי יו"ר האגודה, פרופ´ אלי פולק, "הסקר, ששם דגש על החובה למלא את כללי האתיקה העיתונאית, מבטא את חוסר שביעות-רצונו של הציבור מהתנהלותם של אותם עיתונאים. אנו תקווה כי תוצאות הסקר יהוו פתח לשינוי אצל המועמדים ומאחלים למר ברקאי כי בשנה הבאה יזכה בפרס הישראלי לביקורת התקשורת שאנו מעניקים מדי שנה".

האגודה הזמינה את ברקאי לקחת חלק באסיפה השנתית שלה הערב, אשר תתקיים במרכז מורשת בגין בירושלים, ואשר יוענק בה תעודה לזוכה וכן שי - עותק של מסמך נקדי. ההודעה על הזכייה נמסרה לעורכת התוכנית של רזי ברקאי.

גלי צה"ל בחרו שלא להגיב לתוצאות הסקר.

מרדיו ללא הפסקה נמסר בתגובה כי "אנו גאים במקום המכובד אליו הגיע גבי גזית בסקר, ונעשה כל מאמץ כדי שהוא יגיע למקום הראשון בסקר הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר