האזינו: אבי מימרן עונה לגבי גזית

משיב כהלכה: אחרי שהותקף על-ידי גבי גזית, שדר רדיו "קול ברמה", אבי מימרן, השיב לו בשידור: "אפשר לסדר לך תא בכלא עם חילוני כמוך. האיש הזה שכח, שבעידן הקידמה הכל מתועד ומוקלט. גם לנו, לחרדים החשוכים, יש גישה למאגרי מידע. הוא בעד טרנספר. הוא אמר לארוז את החרדים ולשלוח אותם לניו-יורק"

שאול כהנא | כיכר השבת |
מימרן וגזית (צילומים: כיכר השבת, פלאש 90)

את שידור "המהדורה המרכזית" פתח הערב אבי מימרן בטור אישי, בעקבות דברים שהשמיע הבוקר גבי גזית בתוכנית הרדיו שהוא משדר ברדיו ללא הפסקה.

גזית התייחס הבוקר לדברים שאמר עליו מימרן בכנס אילת לעיתונות והגיב: "אני מוכן לשבת בכלא, רק הבעיה היא שהכלא מלא חרדים ואין לי מקום לשבת שם".

וכך השיב לו מימרן: "אדם חרדי לא יכול להשתתף בכנס כזה, המתקיים בהווי חילוני, אבל באתי להשמיע את קולה של התקשורת החרדית בתוך בליל ההסתה שפוקדת אותנו.

"גם הנושא הזה, ההסתה, עלה לדיון. התבקשתי להביא דוגמה להסתה פוגענית והבאתי 2 דוגמאות. האחד דבריו של ראש המוסד לשעבר, אפרים הלוי, והדוגמה השניה היא דברי הבלע שהשמיע השדרן גבי גזית לפני יותר משנה.

"הדברים נאמרו על-ידו בעברית רהוטה, לא בגרמנית ולא ברוסית. הוא אומנם חויב על-ידי הרשות השניה להתנצל, והוא עשה זאת בחצי פה.

"אמרתי את דעתי על מסית מהסוג הזול כמו גבי גזית - אדם כזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח. יש אנשים מטורפים שמסתובבים עם נשקים, ויש מטורפים שמסתובבים עם מיקרופונים.

"זכותי המלאה לומר שמקומו בבית הכלא. גבי גזית הקטן, נעלב ונפגע - כל כך נפגע - שמתוך עלבון שוב יצא שקרן ושכח את העובדות.

"האיש הזה שכח, שבעידן הקידמה הכל מתועד ומוקלט. גם לנו, לחרדים החשוכים, יש גישה למאגרי מידע. הוא בעד טרנספר. הוא אמר לארוז את החרדים ולשלוח אותם לניו-יורק.

"למען הסר ספק, מר גבי גזית: אמרת שאני שיקרתי - שמע היטב את דבריך שלא תכחיש שוב.

"הנה העובדות: כ-60 אחוז מיושבי בתי הכלא בישראל אינם יהודים. רובם המוחלט - חילונים. אם אתה רוצה כל-כך, אני בטוח שאפשר לסדר לך משהו. אני בטוח שיש איזה תא פנוי עם חילוני מובהק שכמוך.

"בלי החרדים, גבי, מזמן כבר לא היה רוב יהודי בארץ ישראל. במקרה כזה, לא היית יכול לשדר. למזלך יש חרדים ששומרים על צביון יהודי במדינת ישראל.

"מקומך מאחורי סורג ובריח עם אזיקים על הידיים ועל הרגליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר