'מגדל אור' הגיעו לסעודיה? האקר פרץ לאתר של מוסדות

מלחמת הסייבר נגד ישראל נמשכת: לאחר גל ההתקפה והפלת האתרים, הגיע תורו של אתר מוסדות 'מגדל אור' של הרב יצחק דוד גרוסמן. בשעות הצהריים, פרץ האקר סעודי לאתר, שתל בו את דגל סעודיה וכתב כי הוא מקבוצת ההאקרים 'עבדאללה - צוות האקרים'. בתוך שעה קלה התגברו צוות האתר על הפריצה וסילקו את הסממנים הסעודים

חזקי שטרן | כיכר השבת |

פעילותו של הרב גרוסמן הגיעה גם לסעודיה? בשעות הצהרים המוקדמות נפרץ אתר האינטרנט של מוסדות 'מגדל אור', בראשותו של הרב יצחק דוד גרוסמן.

כפי הנראה, מלחמת הסייבר בה נתונה ישראל, שהחלה בפרסום פרטי עשרות אלפי כרטיסי אשראי של ישראל, ונמשכה בתגובות שונות של האקרים ישראלים, נותנת את אותותיה על אתרים נוספים.

האקר סעודי פרץ אל אתר 'מגדל אור', שתל בכותרת האתר את הדגל של סעודיה, באנימציה בה הוא נראה מתנופף ברוח, ורשם כי הוא משתייך לקבוצת ההאקרים 'עבדאללה, צוות האקרים'.

בתוך שעה קלה, התגבר צוות האתר על הפריצה והחזיר אותו למתכונתו הרגילה, בה ניתן לקבל מידע על המוסדות ועל פעילותו של הרב גרוסמן.

במהלך השבועף נמשכה מלחמת הסייבר בישראל. בין היתר, אתר הבורסה בתל-אביב ואתר אל-על נרצו והושבתו למספר שעות. ובתגובה, הופל אתר הבורסה הסעודית.

ההאקר היהודי 'חניבעל', העניק אתמול ראיון ל'גלובס' בו הצהיר כי הוא חש מחויבות להגן על ישראל. לדבריו, "מדובר במלחמת סייבר. מדובר במלחמת עולם שלישית נגד היהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר