הערב: יוסי גיל משיק תוכנית בקול ברמה

איש המוסיקה החסידית, יגיש הערב בפעם הראשונה את תוכניתו החדשה, 'בשירי זמרה', שתשודר בשני ורביעי בשעה 18:00, ב"קול ברמה". עם תום ימי ספירת העומר, ואחרי תוכנית הבכורה שלו ששודרה בימי חוה"מ פסח, בה אירח את גדולי הזמר החסידי, שידר גיל בערב ליל השבועות, תוכנית חדשה נוספת בהגשתו

יוסי גיל (קול ברמה)

יוסי גיל, איש המוסיקה החסידית, יגיש הערב לראשונה את תוכניתו החדשה, 'בשירי זמרה', שתשודר בימים שני ורביעי בשעה 18:00, בתחנת הרדיו "קול ברמה" FM 105.7 92.1 104.3.

בתוכנית ישלב גיל את מיטב להיטי המוזיקה החסידית החדשים והנוסטלגיים.

עם תום ימי ספירת העומר, ואחרי תוכנית הבכורה שלו ששודרה בימי חוה"מ פסח, בה אירח את גדולי הזמר החסידי, שידר גיל בערב ליל השבועות, תוכנית חדשה נוספת בהגשתו, בשם 'ליל שישי עם יוסי גיל', שתשודר מעתה מדי יום חמישי החל מחצות אל תוך הלילה.

התוכנית תגיש למאזינים את ניגוני הקודש מחצרות החסידים לקראת שבת, ותביא ניחוחות אוטנטיים לשבת קודש.

יש לציין, כי עם הצטרפותו של יוסי גיל לתחנת הרדיו 'קול ברמה', החל לשמש בתפקיד מנהל מחלקת המוסיקה החסידית של התחנה. במסגרת תפקידו, ירכז את התחום בתחנה ואף ישלב פינות בלוח השידורים הקיים.

יוסי גיל החל את דרכו הרדיופונית כשדרן ברדיו "קול שמחה" לפני כחמש עשרה שנים, המשיך בשידורי ערוץ 7 ובעשור האחרון הוביל את מהפכת המוסיקה החסידית ברדיו "קול חי". לאחרונה הצטרף כאמור, לרדיו 'קול ברמה', מהלך שעורר עניין רב בתעשיית המוסיקה החסידית ובקרב המוני מאזיניו של השדרן המוערך בציבור החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר